Gå til innhold

Jeg er så utrolig lei. 9 dager på overtid


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg 9 dager på overtid og det ser ut til å fortsette. Må bare ut med litt frustrasjon. Folk som ellers aldri melder eller ringer er stadig på telefonen. Hver gang jeg beveger meg ute blant folk er det stadig "intelligente" kommentarer som" har du ikke fått ennå?" " Kan du si meg, går du ennå". Det virker som om folk har liten forståelse for at noen faktisk går over tiden. Jeg føler nesten at det er min egen feil. Har prøvd alle kjerringrådene som finnes for hjemmebruk og akupunktur så langt det går, men den lille er ikke klar ennå. Hadde vært så mye lettere å takle den ekstra ventetiden, hvis ikke alle måtte kommentere det på en negativ måte. Takk for at jeg fikk tømme meg litt her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff. 9 dager er lenge..

 

Selv er jeg 5 dager over nå og begynner å bli lei.. Har såå lyst på septemberbaby men det ser dårlig ut. Krysser fingrene for at du føder snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 4 dager over bare, men føler d akkuratt likt, og alle som maser og gneger hver dag... gjør ikke akkuratt situasjonen noe bedre...

Men de kommer nok snart skal dere se:P -Eneste vi kan tenke for å få dagene til å gå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkurat hva du mener:( Er 11 dager over, og på kontroll idag viser det seg at jeg ikke er særlig moden, fortsatt mange cm igjen på livmorhalsen ahhh....

 

Tror dette kan drøye veeeeldig lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det akkurat på samme måte, er ni dager over idag, å holder på å bli sprø av mobilen å all masinga!!

 

Har prøvd ALT, men lært at den lille kommer ikke før den er klar selv, bare tull å prøve alle triks, for å bli skuffet over alt som ikke funker!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LEI HÆR OG... HADD TERMIN 26 SEPTEMBER... 7 DAGER PÅ OVERTID... Med de to føste barna gikk jeg 14 dager over.. med nr 3, 4 dager. men nå.. så de som tror man slipper overtid jo flere barn man får, ja da har jeg jaggu meg bevisst det motsatte...??? jaja, får jo satt igang fødselen på mandag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...