Gå til innhold

Er gutter rett og slett en mer primitiv rase enn jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener de fleste er nærmere 4 år før de greier å pisse og drite på do (og når de først gjør det havner halvparten utenfor), de er senere ute med ALT og har en veldig enkel hjerne..

Det er et legitimt spørsmål.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et legitimt spørsmål tilbake: Hvordan skulle du fått barn og verden gått videre uten?

For ordens skyld, jeg finner ikke noe kjønn det andre underlegent.

Skrevet

Det er slurv og giddesløshet, ikke primitivitet..

Skrevet

Å være raskest ute fra start er ikke ensbetydende med at man kommer først i mål!

Og hvilket kjønn er det som er mest sykmeldt og mest tilbøyelig til å ikke takle presset i livet?

Skrevet

Jeg vet ikke om Hi er av typen som mener seg så mye mer intelligent og avansert enn mannen sin, men jeg er i det minste oppegående nok til å ikke gjøre narr av det viktigste i livet mitt, det være seg både mann og barn.

Skrevet

Det er jo fordi kvinner må ta seg av alt hjemme i tillegg til full jobb og barn. Det hadde aldri en man greid. Aldri.

Skrevet

Min mann klarer det helt fint, han. Jeg løfter ikke en finger hjemme. ;)qA

Skrevet

Det var da voldsomt til mannehat her for tida.

Er det en og samme kjerring som står bak alt eller?

Skrevet

Nei, eeeeeeelsker menn, jeg.

HI

Skrevet

Du har jo helt tydelig mye erfaring med gutter ser jeg, hehe...Jaja, å gå når man er 10 mnd er jo veldig sent, eller snakke i setninger når man er 1,5 år, eller slutte med bleier når man er 2,5 år og faktisk treffe nedi do.

Barn er ulike, både gutter og jenter. Jeg har begge kjønn og synes de er like fantastiske begge deler, og de er ikke så ulike som mange vil ha det til ;-)

Skrevet

gutter får vel være uskyldige så lenge de er barn, men spør det samme om menn.Hvem er det som er psykopater,ransemenn og drapsmenn? Som voldtar babyer og dreper konene og xkjærestene sine+ og evnt ungene sine i samme slengen.. Hvem er det Egentlig som ikke takler motgang og press i jobben, fordi de heller tar livet av seg for å innrømme det? Og hvem er det som ikke klarer å snakke det minste om følelser eller vise hva de tenker og mener, og som heller slår enn å innrømme at de tar feil eller står i fare for å avsløre sitt sanne jeg..

Man sier at jenter er stie og vanskelige i puberteten..og det kan godt være det... men de dreper hvertfall ikke mora si.. eller voldtar henne..

Skrevet

Damer, er det noen av dere som husker innleggene her inne om damene som tisser i dusjen, snørr, utflod, mens osv?

Tror jeg ville revurdert å dratt opp hvilket kjønn som er primitivt her inne!

Når det er sagt så tror jeg gutter/menn er mer late enn jenter/kvinner, da det heller aldri har blitt stillt krav om noe annet fra de var små.

"Han er jo en gutt/mann"

Skrevet

Lette etter "like-knappen" før jeg innså at jeg ikke var på Facebook, anonym 17.57....;-)

Skrevet

Der har du bommet veldig på gutten min ihvertfall. Makan til snill og omsorgsfull ovenfor andre barn på samme alder er det sjeldent en ser hos guttene. Og han lærte seg å gå på do og holdt seg natta gjennom når han var 2 og et halvt år.

Ikke har han noen enkel hjerne heller, TRAS-skjemaet de har brukt i barnehagen for å kartlegge evt. behov hos alle barna der har vist at han som nettop har fyllt 4 år ligger tett opp mot 5 års stadiet i noen områder, og noe over på mange andre. Så tror ikke gutter er så veldig mye mindre varierte enn jenter.

Skrevet

Ærlig talt, tror du menn pisser mindre i dusjen? Særlig..

Og hvem har strammest bajselukt liksom?

Hvem peller seg i nesa og klør seg på balla?

Hvem raper høyt, fiser og ler av det etterpå?

Hvem glemmer å vaske henda når man burde gjort det?

Hvem har størst bremsespor i buksen?

Tenkte meg det, ja, menn er primitive!!!!!

Skrevet

Det var ikke ment som en skrytetråd for deg da, ditt dumme nek,

Jesus. Noen folk ass. Who cares about gutten din liksom.

Skrevet

og når de pisser ute MÅ de ha noe å sikte på, hvis ikke får de det ikke til. De er akkurat som hunder.. he he..

Skrevet

ingen garanti for at han ikke kjører ned noen i fylla likevel..

Skrevet

Gutter og menn blir vel neppe mer primitive enn det mødrene deres lærer dem opp til og godtar ...

Skrevet

Kaklehøna har et poeng, et godt poeng!

Skrevet

og fedrene? Er vel deres dårlige innflytelse som former de i tillegg..

Skrevet

Ja, klart det. Ser jo til og med at halebeinet deres er lenger, ikke sant? Mye nærmere apene.

Alvorlig talt! Dette blir for dumt, selv om det ikke er seriøst ment.

Skrevet

Min mann ER primitiv, det er sikkert og visst. Kun sex som er i hodet på ham, 24 timer i døgnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...