Gå til innhold

de ecco skoene i FB testen som fikk best i test

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vi kjøpt..:) glad for det. synes alle sa de var så kalde, de fikk da gode karakterer på varmeisolasjon

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Problemet" med ecco skoene er at mange barn blir kalde på bena om en bruker ren ull i skoa. En sokk med blanding og ikke for tykke sokker er tingen. Dama i butikken sa det da vi klagde, og bhg. bekreftet at det var deres erfaring.

Skrevet

skulle likt å sett den testen, men finner den ikke på nett.

Var viking goretex med?

Hadde de i fjor og var veldig fornøyd. Prøvde en del andre merker, men guttungen er så bred over rista, så de ble rett og slett for trange.

Skrevet

Viking ble nest best men var dyrest 999,-

den var desidert varmest men pustet litt dårligere enn vinneren og har mye lenger tørketid

Skrevet

Hvilken butikk fikk du tak i de? Har ikke funnet den modellen som ble testet noe sted..

Skrevet

Grensen skotøimagazin i byen (oslo)

Skrevet

Ok, spørs om vi ikke må ta en annen modell da siden vi bor 10 mil utenfor Oslo..

Skrevet

Fikk de til og med til -50% avslag. Er et par måneder siden da..

Skrevet

du kan jo ringe litt rundt å høre med butikkene i nærområdet ditt og høre om de har denne modellen.

Skrevet

Tusen takk! Da blir det de i år også. men fy f.. for en pris.

Skrevet

Barnesko er dyrt ja..fy søren...like dyre som voksensko og vel så det :/

Skrevet

de i testen heter viking goretex discovery gtx

Skrevet

Jepp! Men vil mååå ikke ha nye sko hver vinter da, heldigvis =)

Ser nå at modellen fra under str 28 koster 699,- og over str 28 til 999,- Så da slipper vi _litt_ billigere fra det i år også.

Skrevet

JA de er gode, jeg synes ikke det var veldig stor forskjell på de og viking gore-tex. Men hvor finner dere Viking-skoa til 999,-?? Jeg kjøpte de i går til 599,- det er kanskje billigere med mindre barn(datteren min er 2 år)?

Skrevet

Hvordan kom forresten Ponny sine ut i testen HI(hvis du gidder i sjekke)?

Skrevet

Er to forskjellige modeller på skoringen hvertfall. Det ene paret til 999,- er fra str 28 og oppover.

De jeg tenkte på koster 699 og er fra 29 og nedover.

Skrevet

Hva heter den Ecco modellen som ble best i test da?

Skrevet

Ponny var ikke med :(

Var Viking, Ecco, Coop, Skopunkten, Kamik, Eskimo og Eurosko

Skrevet

Takk, da skal jeg løpe og se hva det er vi har kjøpt.......

Skrevet

Takk for svar, dumt de ikke var med da. Synes de var så fine i år også virket de faktisk mykere enn Viking sine, tenkte de var greie som ekstra-sko hjemme. Hun i butikken anbefalte de veldig:)

Skrevet

Utfordringen med ecco er at de er veldig smale i passformen. Noen barn er brede i foten, og skoene blir da for stramme og kan begrense blodsirkulasjonen i foten. Dersom dette skjer, kan barna fryse på beina. Mitt barn kan ikke bruke ecco pga dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...