Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Endelig turte jeg å bevege meg utenfor huset annet enn fram og tilbake til KK. Sambo kaller meg en eremitt, men jeg har liksom ikke vært helt klar for å ta med Vesla ut ennå. Men i dag gikk vi til butikken og tilbake i delvis sol, delvis øsepøsende regnvær (Bergensvær...) og det var både helt herlig å bevege seg (har hatt bekkenløsning siden påske) og helt grusomt å dytte den vogna opp alle bakkene på vei hjem. Har noen helvetesbakker opp mot huset vårt og de er ikke gode når man bare har ligget på sofaen det siste halve året... Men, nå har vi endelig kommet oss ut og det skal bli deilig å i alle fall prøve å komme litt i form etter hvert. Føler meg litt dvask ja...
Soljentene:) Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Så koselig med første trilletur:) Jeg husker fremdeles min som om den var i går, selv om det nå snart er 8 mnd siden. Men det skal sies at hele nabolaget var ute og tok imot oss, så det var ikke så mange meterene vi kom oss før vi måtte inn igjen, he he. God fornøyelse, vi har også gått slalom mellom Bergensbygene i dag:)
magica og lille tryll ♡ Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Så deilig! Første trilleturen er stas! Husker jeg følte meg sååå stolt der jeg gikk med vogna )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå