Gå til innhold

Utrolig mange dumme og usaklige innlegg her!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fatter ikke hvordan man kan finne på så mye dumt og skrive om! Utrolig hvor mange rare mennesker det finnes der ute!?!!

Personlig er jeg her inne for og finne svar på ting jeg lurer på, ikke finne masse "fjas"

Finn et annet fora og skrive idioti-innlegg, og la Bim være det stedet hvor gravide kan finne svar på spørsmål ang. svangerskap etc.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig med deg.

La anonym-forumet være et sted der man kan stille saklige spørsmål, og "flaue" spørsmål uten å bli halshugget eller bli gjemt mellom tulleinnlegg.

JA TIL Å FÅ TILBAKE ANONYMKNAPPEN PÅ KRANGLESIDEN.

Det er der disse innleggende fører hjemme. Ikke på anonym.

Til anonym 15:14:

Anonym siden er forresten et fellesforum for BiM, DiB og BAM.

Skrevet

Har du noen linker du sikter til spesielt? Jeg er til dels enig med deg i at det finnes mange rare tråder her, men det er jo i grunnen bare å la være å svare på dem. Eller?

Skrevet

Jeg synes det må være lov å skrive "dumme" innlegg jeg. La damene få luftet til hormoner ;)

Det eneste som er leit er at det er altfor mange som slenger dritt til hovedinnleggerene her. Hvis noen mener at et innlegg er teit, så la vær å gå inn på det.

Jeg var på bim sidene for 4 år siden. Det har endret seg mye her. Var mye koseligere før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...