Lisapisa Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Mange som har høstferie, har hatt det eller skal ha det snart? Selv har jeg ferie nå En av godene ved å være lærer det
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Går ut i permisjon i mårra, så blir lang høstferie på meg.. ) Her er ikke høstferien før om to uker, og da kun i to dager. Men junior reiser til sine besteforeldre på fredag, og skal ha en uke høstferie da.
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Skal ha neste uke, og gleder meg enormt Jeg skal ha en hel uke sammen med besteste gutten i min verden Gleder meg helt enormt til fredag og han kommer, ferier er for meg rene julekvelden og jeg ser frem mot hver eneste en
Jojo x3 Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Jeg skal ha høstferie neste uke og gleder meg masse,masse:-)
Lene~mor til tre Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Ungene mine har høsteferie denne uka så idag har vi vært på tur ute i det fine høstværet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå