Gå til innhold

Bråk på Ullevål (ombygning)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite at de bygger om på Ullevål i hvertfall fram til sommeren. Har fått fødeplass der og det er for sent å bytte sykehus nå. Er det noen som vet hvordan det er der, er det masse bråk? Har lite lyst til å føde mens det er masse bråk fra bygningsarbeiderne, og i hvertfall ikke være på barsel etter fødselen. Gruer meg litt føler jeg nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg veit de pusser opp utenfor men har ikke hørt mye til bråk der når jeg har hvert der? Skal dit igjen på fredag så skal høre ordentlig godt etter :)

Skrevet

Har en venninne som fødte der igår, snakket med henne istad, og hun merket ingenting..Ligger på barsel, og ikke hotellet hvis det har noe å si.

Skrevet

Ja, tenkte mest på føde/barsel. Tror hotellet er litt skjermet. Fint at hun ikke la merke til det. Man har på en måte ikke lyst til å ha hele fødsels- og barselsopplevesen ødelagt pga byggestøy.

Skrevet

Hei

Jeg spurte om det samme for et par dager siden og da fikk jeg vite at på føden hadde det vært relativt mye bråk, men bare på dagtid...startet kl. 07.00. Så det kommer ann på når man er der. Litt usikker på hvor mye man bryr seg om byggebråk når det står på.... Om man ikke skal over på hotellet etter fødsel kan det sikkert være litt mas med det bråket.

Når jeg selv har vært på kontroller i kjelleren har det vært mye bråk, men litt avhengig av hvor de holder på selvsagt. De holder visst på med fasaden nå.

På hotellet var det helt stille.

Skrevet

Var på kontroll nede i kjelleren for noen siden -da var det så mye bråk at vi måtte snakke skikkelig høyt for å høre hverandre. Men da virka det som de holdt på å jobbe like utenfor vinduet eller noe -så det er forhåpentligvis ikke så ille hele tiden...

Skrevet

Jordmoren min, som jobber på Ullevål ,sa at det er verst på Barsel A visstnok. Føden og Barsel B er litt mer skånet, og på barselhotellet skal du visst ikke merke noe særlig til det.

Skrevet

Tror nok det stemmer, ja. Jeg lå en natt på barsel A og det bråkte veldig fra tidlig morgen. Men på føden og hotellet hørte jeg ingenting.

Skrevet

Takk for svar. Jeg skal være på B. Håper at støyet ikke flytter seg dit i løpet av de neste månedene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...