Gå til innhold

Syte- og klageinnlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er så sliten, eg må berre få ut litt, sjølv om eg sikkert at sagt det meste frå før...

Det som plagar meg no om dagen er:

* augeproblemene til eldste, blir mykje tenking og mykje konflikter med å få han til å gå med lapp. Vondt å skulle tvinge han (ikkje funkar det heller, for det er jo ei smal sak for han å ta lappen av viss han vil), og vondt å tenke på konsekvensene av å IKKJE få det til.

* heile situasjonen med lille (23 mnd), ho er under utredning. Har melkeallergi og magen fungerer bra no. Ho er våken mange gongar pr natt og skriker sårt og roper aoa, og som regel roar ho seg ikkje før etter 1/2 - 1 time inne hos meg. Pappaen søv på sofaen så han er opplagt nok til å stå opp med ungane om morgonen (dermed får eg sove litt når han begynner seint - annankvar dag). Seint laurdag kveld var vi på legevakten fordi ho illskreik heilt utrøstelig i 1 1/2 time. I natt hadde ho tydelegvis det same, men holdt berre på i først 45 min og så 20 min seinare på natta. Ho har vore utruleg grinete og klengete på meg og pappaen i det siste. Har tatt EEG, skal til nevrolog om ein mnd.

* heftig konflikt med ein bekjent, ang barna mine og hennar. Det er ikkje mulig for meg å unngå ho (utan å øydelegge dagsrutinen for ungane våre), og det legg ein utruleg effektiv dempar på stemninga mi no om dagen

* på toppen av det heile (eller som resultat??) har eg blitt sjuk igjen, med feber og hovudverk. Mannen måtte ta "sjuk-barnepassar-dag" i dag, og er i open bhg med ungane så eg har fått kvilt meg. Feberen er vekke, men eg er framleis frykteleg anspent.

Kor i alle dagar skal eg finne energi til å kome igjennom alt dette? Joda, eg veit at det går på eit vis, men det hadde vore så utruleg bra om eg hadde klart å unngå møtet med den velkjente veggen som eg ser luskande rundt hjørnet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff sånt er aldrig lett, det er tungt,tøft og slitsomt. Ta en dag av gangen, stå på og vær sammen om det. Finn på noe hyggelig sammen så dere kan få tankene på noe annet en liten stund. Det som kansje er bra å tenke på at det skjer jo ting som kansje kan hjelpe barna så de får det bedre, det er bedre at ting blir oppdaget og at man iværtfall har prøvd å gjøre noe med det enn å ikke ha gjort noe i det hele tatt synes jeg. Klem fra meg

Skrevet

Vet ikke om det funker hos deg, eller om du er åpen for det, men...

Jeg har hatt god virkning av å gå til homeopat. Blant annet når jeg har lite energi og alt er tungt.

I tillegg har jeg bekjente som har gått dit med barn med allergi, så kanskje det kan hjelpe på dattera di??

Føler virkelig med deg, er veldig tungt i slike perioder. Og når det er slitsomt med barna kan du jo være sikker på at du blir syk samtidig. Er nok mangel på energi, og dermed blir immunforsvaret dårligere:(

Håper det går bedre etterhvert!

Skrevet

Takk for svar. Alt kjennes litt bedre ut i kveld, sidan eg har fått slappa av litt i dag, tross alt.

gruffalo: Er det dyrt å gå til homeopat? Eg er generelt skeptisk, men eg kan jo vurdere å gjere eit forsøk om det ikkje er så dyrt. Gjer ikkje noko meir med jenta vår før dei er ferdige med ho på Haukeland, men skal ha homeopati i bakhovudet viss dei ikkje finn noko.

Skrevet

Det koster litt første gangen, rundt 700,- Så betaler jeg 400,- hver gang etterpå. Jeg går der fast ca 1 gang i mnd,men det blir jo ulikt fra person til person...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...