Møøø Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Lurer på om jeg er gravid... Har hatt hormonspiral i snart 3 år, ingen mens etterat jeg satte den inn. Var litt kvalm en morgen forrige uke, slik som jeg har vært da jeg har fått mine 2 jenter, men ikke merka noe verken før eller siden. (men ikke vært plaget med kvalme ved andre graviditeter heller) Har de siste dagene hatt litt ømme bryster... Har også vært litt sliten de siste par ukene, men det kan forklares i og med at vi bygger hus og ting går i ett på jobb... Hva tror dere?? Jada... vet at sannsynligheten for å bli gravid med hormonspiral er lik null... Og ja, jeg skulle husket å kjøpe graviditetstest i dag... Men det er vel sikkert bare ønsketenkning fra min side... Jeg vil nemlig gjerne ha en baby til, men mannen vilk ikke (
Musemor med tre søte små Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Ingen prevensjonsmidler er 100% sikre, men hormonspiral er en av de sikreste som finnes. Ta en test for sikkerhetsskyld du.
Gjest Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Naboen vår ble gravid med gutt nr.4 mens hun hadde hormonspiral.. Gikk fint det ) Men d kan jo oxo være litt hormonforstyrrelser.. Lykke til !
Møøø Skrevet 29. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2009 Tusen takk for svar. Er liksom litt vanskelig når mani kke har noe mens... Og i tillegg kjenner graviditetssymptomer... Og hadde sex hver dag i 2 uker for 2 uker siden... hehe... (sydentur gjør susen ;op ) Skal på fest på lørdag, så uansett tar jeg nok en test på fredag, bare sånn for sikkerhets skyld... Bare jeg husker å kjøpe en... he he... Ha en fin kveld!! Gleder meg til GREYS!!
MissMe*med*lillegutt Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Det er veldig liten sjangs for å bli gravid med hormonspiral, MEN det er fult mulig ja Har selv verdens herligste lillesøster som ble til med hormonspiral.. Hehe Lykke til med testingen! Håper du får det svaret du ønsker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå