Gå til innhold

Signer denne kampanjen JA TIL KONTANTATØTTEN!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontantatøtten, nei takk. For øvrig nei takk til kontantStøtten også.

Skrevet

Gi meg 5 gode grunner til at jeg som aldri har moittatt den skal signere for at andre skal motta den........ Da skal jeg signere...

Skrevet

Ja takk, til muligheten i allefall.

Skrevet

He, he.. Kan ikke annet le..

Kvinner er kvinner verst!

Lyser misunnelse lang vei her.

Bare fordi JEG ikke bruker den, bør ingen bruke den.

For noe egoistisk pisspreik!!

*skal signere*

Skrevet

Selvfølgelig er jeg egoist. Det er vi alle. Jeg trenger ikke denne ordningen og føler derfor ikke for å signere på den. Jeg har flere argumenter mot enn jeg har for, men hvis noen kan overbevise meg om det motsatte, skal jeg signere.

Vil du, 14:32 stemme på feks FrP fordi noen ber deg om det? Du vil vel ikke være egoist? Og... JO, det er det samme. Politiske spøsmål begge deler.

Jeg finnes ikke misunnelig på de som mottar dette, men jeg kan da ikke stemme for noe jeg ikke ser hensikten med?

Skrevet

Ha ha, hvis vi skal si nei til alt vi ikke mottar selv, så er vi vel litt trangsynte, synes du ikke? Jeg er ikke enslig mor, men sier ikke nei til de stønadene enslige mødre får! Jeg er ikke ufør, men sier ikke nei til at andre uføre skal få støtte! Jeg har ikke et handicappet barn, men nekter ikke andre støtte!

Herregud, at det går an at folk er så dumme...!

Skrevet

Les en gang til....

"Jeg finnes ikke misunnelig på de som mottar dette, men jeg kan da ikke stemme for noe jeg ikke ser hensikten med?"

Noe jeg ikke ser HENSIKTEN med. Jeg ser ikke hensikten med kontantstøtte og overgangsstønad. Jeg er alenemor og har ikke søkt on noen av stønadene jeg kan få som alenemor. Jeg trenger de ikke, jeg jobber og da ser jeg ikke HENSIKTEN med det.

Skrevet

De fleste menn jeg snakker med har et veldig avslappet syn på kontantstøtten.

Damer derimot, de skjelver jo av raseri.

Jo, kvinner er kvinner verst. Det er absolutt noe i den skoen som trykker på et jævla ømt sted :-)

Skrevet

14.40

Nei, alle er ikke egoister. Takk og lov for det.

Jeg trenger den ikke. Men støtter den. Et godt formål, om mor blir hjemme.

Skrevet

Jeg driter i hva andre får og ikke får, men jeg vil ikke signere på å beholde det nåer jeg ikke ser hensikten med det. Jeg feier for min dør og mener jeg gjør det rette, så får du feie for din dør og tro hva du vil om meg.

Skrevet

Jeg trenger den ikke. Men støtter den. Et godt formål, om far blir hjemme.

Og et godt formål om dagmamma jobber hvitt og får en anstendig lønn. Og dagmamma vil noen måtte betale for, så lenge det ikke står ledige bhg-plasser til folk som avslutter permisjon, kommer ut i jobb, eller flytter midt i bhg-året.

Hva med å forby taxi-kjøring og restaurantmat? Det er jo så mange som jobber svart i de bransjene.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...