Gå til innhold

Da var jeg gravid igjen!


Mjølkekua

Anbefalte innlegg

Det blir akkurat 1,5 mellom min lille gutt og da dette nurket (hvis alt går som planlagt) :-) Termin 11. juni! Testet positivt i dag (og svakt positivt i går). Hurra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende:-) Jeg har ei lita tulle på 11 måneder, og har lyst til å bli gravid igjen, om det har klaffet denne måneden skulle min termin bli 10. juni. Det betyr at jeg kanskje allerede kan vite dersom jeg tar en test, føler bare ingen signaler på kroppen i så tilfelle.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj! Hadde vært hyggelig med flere som har "tette" her. Er endel problemstillinger som jeg ikke hadde første gangen. Krysser fingrene for at det blir positiv test for deg! Jeg testet positivt 2 dager før IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer. Jeg har testet positivt i dag, og har regnet ut at termin blir 11. juni. minstemann er 1 år nå så de blir ganske tette. Spennende dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Gratulerer! Ny hverdag dette - har en lillegutt som er på innkjøring i barnehage. Litt mer logistikk for å si det sånn :-) Blir skikkelig husmor - og det er jo bare kos. Hvilke kjønn har du på barna? Og ikke minst er du mindre bekymret for om ting skal gå bra nå som du har to barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) Ja det blir en annen hverdag her også med to små, han største på 7 greier jo mye selv. Selv om det er mye lekser og oppfølging der å . Minstegutten begynner i barnehagen i november her. Far i huset jobber på sjøen og er ut 3 uker og hjem 3 uker, så jeg blir mye alene da, og det er jeg litt spent på, men det går vel bra det å. Spiren som kommer nå kom litt fortere enn planlagt så jeg har litt likegyldighet til det enda... har ikke helt kommet i gravid modus for å si det sånn. Men begynner vel å glede meg snart :D Tror ikke jeg bekymrer meg like me nå nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...