Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Er det besøksforbud på barselavdelingen der du bor?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Aner ikke.. er vel bare på A-hus vel?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 jeg fikk ikke ha besøk da jeg lå på føden for to uker siden. jeg bor i trondheim
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #6 Skrevet 29. september 2009 St Olavs i Trondheim har begrenset besøk av besteforeldre (ett besøk) og ellers kun far og søsken av den nyfødte. Helt greit, hvorfor skal man mase så mye på den nybakte mor, far og babyen? Kan vel vente et par dager med å klemme seg innpå liksom...!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #8 Skrevet 29. september 2009 På sykehuset buskerud (drammen) er det også restriksjoner: Besøksbegrensninger på Sykehuset Buskerud Gravide og nyfødte og syke barn er mer utsatt for komplikasjoner ved influensa. For å redusere risikoen for Influensa A (svineinfluensa), har nå bare foreldre/foresatte og søsken adgang til Barselavdelingen, Nyfødtintensivavdelingen, Barnepost 2 og Observasjonspost føde/barsel på Sykehuset Buskerud. Alle sykehusene i Vestre Viken HF innfører de samme besøksbegrensningene og vil fortløpende vurdere om det skal innføres besøksbegrensninger også på andre avdelinger. Sykehuset Buskerud ber om forståelse for tiltaket.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #10 Skrevet 29. september 2009 På A-hus er det kun far som har lov å komme på besøk, ikke engang søsken får komme og man får heller ikke lov å ta med den nyfødte ut fra avdelingen. Håper dette hysteriet med svineinfluensa forsvinner til jeg skal føde der i april:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå