Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Har hatt litt problemer med uttørking og sånn nå.. Ligget inne til opp vesking igjen to ganger.. Vært litt syk igjen nå, men får i meg drikke, eller hvertfall litt om dagen... Urinen min er så mørk, husker liksom ikke att jeg har hatt det før og lurer på om noen andre har det? Kansje det er vanelig liksom??? Håper på svar da....
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Urinen din er mørk fordi den er konsentrert. Du har nok enda ikke nok væske i kroppen din.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Syntes du jeg burde kontakte føden igjen eller???
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Ammer du ditt barn? I så fall trenger du masse væske, både til deg selv og til melka kroppen din produserer. Uansett kan den mørke urinen tyde på at du tar til deg altfor lite væske inklusive det du får i maten. Er det kort tid siden du fødte så ta kontakt med føden, hvis ikke kontakter du fastlegen. Ikke vent - du må ta aksjon!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #6 Skrevet 29. september 2009 Jeg er jo i bedre form nå enn jeg var de andre gangene jeg ble lagt inn... men gått mer ned i vekt og ikke fått noe mage syntes jeg, men det kommer seg kansje av vekt tapet?? Blir bare veldig sliten og lei av å gå sånn.. hmmm, kjedelig...
Ranveig R Skrevet 29. september 2009 #7 Skrevet 29. september 2009 Du er gravid? Ta kontakt med jm/lege.
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 29. september 2009 #9 Skrevet 29. september 2009 Er du kvalm og kaster opp? Uansett, det er ikke bra for deg og barnet du bærer på at du blir dehydrert og/eller underernært (?). Kontakt jm/lege eller føden (vet ikke hvilken avtale du har med føden, men dette er viktig!)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #10 Skrevet 29. september 2009 Takk for oppmuntring... Ringte akkurat jordmor på helsestasjonen nå,, Hn sklle ringe føden og se hva de syntes denne gangen... Håper jeg slipper innleggelse igjen.. Men må mann så må mannn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå