UnePune äntligen hemma! Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Kjøpte de nye microfiberklutene til Tupperware som er tilpasset forskjellige "oppgaver". Har til nå prøvd ut den til stekeovnen: første gangen jeg har fått den ordentlig rein - og jeg har tidligere brukt stålull(!) Og den til vinduene var genial! Bare å fukte i vann og så skure vinduene, tok flekkene kjempefort. Har brukt den som var til å tørke oppvasken med til å tørke av vinduene med, men det trengtes egentlig ikke så jeg nå når jeg holdt på ute, for vinduene tørket av vinden av seg selv før jeg rakk å tørke over - uten skjolder =D Og det beste av alt, det er ikke lenger noe tiltak å vaske vinduer, bare ta med seg den fuktige kluten og tørkekluten(+evt. liten skål med litt ekstra vann på om man skal vaske mange vinduer). Har allerede bestilt meg et ekstra sett kluter siden de var på tilbud =) Og ja, det er mulig det er andre like gode kluter der ute på markedet, men når disse var på tilbud tipper jeg prisen var omtrent den samme. ANBEFALES! (Nei, jeg jobber ikke lenger for tupperware... =P )
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 hvor har du fått tak i disse? Samboeren bruker å polere vinduene våre han. hehe han er bilpleier så han syns det er morro at alt vannet bare preller av på vinduene våres også. Pluss stekeovnen vi hadde før rundt platene.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 29. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2009 Kjøpte de på tupperware party...er ikke kommet i katalogen ennå, så var på introduksjonstilbud, kosta 159 ellerno på tilbud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå