Gå til innhold

Noen her som har hatt lungebetennelse mange ganger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAAAAAAFF nå er det andre gangen i løpet av 7 mnd. Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt en rekke lungebetennelser og det er ikke noe særlig nei! Har kronisk lungesykdom jeg da, men etter at jeg begynte og ta influensavaksine, ta omega 3 og multivitaminer så har det faktisk talt ikke vært en eneste lungebetennelse! Du bør vaksinere deg for influensa da når du har hatt 2 så raske lungebetennelser!

Skrevet

Var det legen din som anbefalte at du skulle ta den vaksinen eller? Tar tran hver dag jeg da:-)

Skrevet

Det var både fastlege og lungelege som anbefalte meg den vaksinen, skal også vaksineres mot svineinfluensa når den kommer til apoteket! Styrker også immunforsvaret ditt med og ta slike vaksiner!

Bare spør om du lurer på noe!

Skrevet

jeg skal tilbake til kontroll om en uke så kan høre da:-) Sist gang var det mykoplasma lungebetennelse og nå var det vanlig lungebetennelse forårsaket av forkjølelse. har du hatt mykoplasmalungebetennelse?

Skrevet

Har hatt begge varianter, samt stille lungebetennelse der man ikke kan høre noe spesielt på lungene, hverken piping eller noe med stetoskop!

Skrevet

mykoplsma l.bet var helt jævlig. Ble innlagt på sykehus og vsar syk i mange mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...