♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 HAAAAAAFF nå er det andre gangen i løpet av 7 mnd. Flere?
1881 Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Har hatt en rekke lungebetennelser og det er ikke noe særlig nei! Har kronisk lungesykdom jeg da, men etter at jeg begynte og ta influensavaksine, ta omega 3 og multivitaminer så har det faktisk talt ikke vært en eneste lungebetennelse! Du bør vaksinere deg for influensa da når du har hatt 2 så raske lungebetennelser!
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 29. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2009 Var det legen din som anbefalte at du skulle ta den vaksinen eller? Tar tran hver dag jeg da:-)
1881 Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Det var både fastlege og lungelege som anbefalte meg den vaksinen, skal også vaksineres mot svineinfluensa når den kommer til apoteket! Styrker også immunforsvaret ditt med og ta slike vaksiner! Bare spør om du lurer på noe!
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 29. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2009 jeg skal tilbake til kontroll om en uke så kan høre da:-) Sist gang var det mykoplasma lungebetennelse og nå var det vanlig lungebetennelse forårsaket av forkjølelse. har du hatt mykoplasmalungebetennelse?
1881 Skrevet 29. september 2009 #6 Skrevet 29. september 2009 Har hatt begge varianter, samt stille lungebetennelse der man ikke kan høre noe spesielt på lungene, hverken piping eller noe med stetoskop!
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 29. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2009 mykoplsma l.bet var helt jævlig. Ble innlagt på sykehus og vsar syk i mange mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå