Gå til innhold

Dårlig mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt med dårlig samvittighet til tider. Saken er den at jeg har en veldig krevende jobb. Jeg jobber mye, gjennomsnitt sikker 50 timer i uken. Mye av det tar jeg selvfølgelig etter at ungene har lagt seg( de er under 3 år alle), men 3 dager i uka kommer jeg ikke hjem før de har lagt seg. I tillegg jobber jeg 2.hver lørdag. Så det sier seg selv at mannen min ordner det meste når det gjelder ungene, og han er kjempeflink. Men til gjengjeld så tjener jeg jo veldig bra, så vi har råd til det vi vil ha råd til, og jeg er også så heldig at jeg kan sette av en del penger til barna. Hadde jeg vært mann så hadde ingen sagt noe, men jeg føler at noen ser på meg som en dårlig mor om jeg kan si det sånn, siden jeg jobber så mye. Helt ærlig, hva synes du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på hva slag mor du er for dine barn den tida de er i lag med deg. Ja, da overkompenserer du kanskje for din dårlige samvittighet og er ei strålende mor? ;)

Pass på så du ikke brenner deg ut, og husk at jobben din kommer ikke og besøker deg på gamlehjemmet...

Skrevet

høres ut som en typisk pappa... trenger ikke være en dærlig mor fordet. du er sikker kjempeflink mamma når du er med barne dine! men ikke så flink på og prioritere kanskje? men er jo ikke sikker mannen din kunne ha jobbet like lite om du hadde trappet ned. på en annen side er det ikke sikkert at dere trenger så mye penger som dere har blitt vant med. du må jo bare kjenne på det selv. du har bare ett liv! husk på det. du får ikke igjenn di første åra med barna dine. hvilke minner vil du gi barna dine og deg selv? det er den regelen jeg lever etter. jeg har selv ingen barn enda, men prøver iherdig... når jeg får barn vil jeg ikke jobbe 120% lenger. da vil jeg ha en dag satt av til turer og gøy med barna. men noen trives så godt med jobben sin at di ikke får det noe godt om di må trappe ned. så det er opp til hver og en...

jeg tipper du et en herlig mamma jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...