ij30 Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 noen sier de sitter i ryggen, noen nederst i magen..men hva mener dere med at "de sitter" i ryggen og magen? hvordan kjennes de? Er det noe av det samme som menssmerter? Er smertene "stikkene"? luftsmerter? sting? Noen som kan si det med teskje til en intetanende?
NyttHåp <3 baby nov 09 Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 det varierer nok veeeldig fra person til person. Det er vanskelig å si akkurat hvordan de kjennes, annet enn at du vet det når du virkelig får rier;) de burde i allefall ikke være å ta feil av. husker det var hardt første og andre gang- men man glemmer rett og slett hvordan smertene var. tredje gang husker jeg at jeg tenkte I ALLE DAGER- hvorfor gjør jeg dette frivillig og uten smertestillende? jeg ble veldig overraska over hvor vondt det faktisk var- og lovte meg selv å huske til en eventuell neste gang at jeg da skulle be om smertestillende;) Nå er det min fjerde fødsel i vente, og jeg har ingen planer om å dopes ned på smertestillende denne gang heller. det er vondt- men ikke så vondt at man ikke overlever;)
froeken Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Jeg var ikke i tvil om at den første rien var en ri. Det var som en kjempesterk menstruasjonssmerte som ble gradvis vondere før den plutselig avtok. Kjente det presset i korsryggen og sidene mot magen. Måtte stå fermoverbøyd gjennom hver eneste ri og svinge på hoftene. Ikke uoverkommelige smerter, men som veldig veldig sterke menssmerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå