Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Er dere ofte på besøk/har besøk av venner som har barn som er noenlude på samme alder som dine egne? Lurer rett og slett på dette fordi vi er innflyttere til et sted, så vi kjenner ikke så mange her. Er litt bekymret for at barna ikke skal bli sosialiserte nok.....men på den andre side så er de jo i barnehagen hele dagen, men lurer på om dette er nok? Hilsen en litt bekymret mamma.....
erteposen + 4 Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Jeg hadde ikke vært bekymret om barna var i barnehage. Det kan jo være hyggelig å lære seg å ha besøk hjemme t.d dele egne leker, men jeg hadde ikke stresset med det. Det er jo vanlig å ta med seg barn hjem fra bhg. når de blir litt eldre.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Syns ikke du skal bekymre deg siden barnet går i barnehagen. Jeg har en liten en som akkurat er blitt ett år. Tenker jeg og han blir gående hjemme til han er ca 16 måneder. Skulle ønske han hadde mer kontakt med andre barn men det blir jo mer av det når han begynner i bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå