Gå til innhold

Noen som har begynt å bruke mammabukser her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Buksene mine strammer i livet nå, men kjenner jeg ikke er helt mentalt klar for mammabukse enda ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

hvor langt er du på vei?

Jeg måtte bare gi opp mine vanlige bukser, kjøpte meg noen bukser som ikke strammer, deilig! Mammabukse er ikke jeg heller klar for, ennå!

Syntes det begynte å bli ubehagelig å ha på vanlige bukser + at jeg følte at det ikke så så veldig bra ut med ei bukse som ikke passer helt :P

:o)

Skrevet

Fikk noen mammabukser av en venninne som jeg har brukt fra uke 4. Deilig! Kjøpte flere nye igår. Er nå 8 uker på vei. Anbefales

Skrevet

mammabukser så tidlig? det må vel være pga opplåst mage da? eller at dere legger på dere?

I og med at magen ikke egentlig begynner å vokse før i uke 13 :)

Skrevet

begynte med mammabuksene for et par uker siden eller no. er 9 uker på vei nå..

ikke pga oppblåsthet. får fortere mage nå. er nr 3 for min del

Skrevet

Har begynt med mammabukser sjøl...er i 8. uke... ser ut som jeg er 6 mnd på vei pga oppblåst mage...så her var det bare å krype til korset ja. Synes det er kjipt da men,sånn er det...

Skrevet

Begynte med mammabukser i uke 7...

Ikke egentlig pga av magen, men fordi jeg ikke klarte å ha noe som strammet. Da ble jeg bare utrolig kvalm, så da fant jeg frem boksen med klær fra forrige graviditet ;)

Er nå 9+6 og begynner å bli vanskelig å skjule, men så er det min 5 graviditet.. og bare 15 måneder siden jeg gikk til termin med tvillinger.

Skrevet

Vero Moda har noen baggy dongeribukser som har bredt strikk i livet. Her strammer også buksene men det er jo fordi jeg har lagt på meg og er oppblåst. 6+3 med 3. mann

Skrevet

Jeg er 11+4. Har et par bukser jeg kan bruke enda, men det er ikke spes behagelig når jeg skal sitte... Mammabuksene fra forrige gang er for store enda, men jeg fyker rundt i joggis innenfor husets fire vegger da ;o) Magen har begynt å vokse, så at den vokser fra uke 13 må være med førstemann i så fall.....Merket det for her. Ikke noe stor da, men vi ser det nå vi ;o)

Skrevet

begynnte med mammabukser i uke 7 jeg og.

fikk fortsatt på meg olabuksene da, men det var fryktelig ubehagelig :(

er i uke 11 nå og sliter med truser også...

klart jeg er oppblåst. men det har jo ikke noe å si hvorfor magen er stor så lenge det er det den er... den blir ikke mindre på noen mnd uansett for å si det sånn....

Skrevet

Jeg er i uke 11, og vi er forskjellige, kan love at jeg har mage, og ja jeg har begynt med mamma bukse, har vært gravid to ganger før, og måtte bare begynne, for det ble vondt i vanlige bukser. Finnes jo utrolig mye fine mammabukser.

Skrevet

Vurderer å prøve mammabuksene fra forrige gang nå. De vanlige buksene mine er fryktelig trange, er forferdelig ubehagelig å ha på.Så nå dasser jeg rundt i slappe joggebukser... Aner ikke hva jeg skal ha på meg utenfor husets 4 vegger for ikke å skjemme meg ut... Liker ikke å bruke så mye penger på klær som jeg bare kan bruke en liten stund..Gjerrigknarken meg...

Skrevet

Siden jobben min krever at jeg går i normalt pene bukser så ble det tidlig mammabukser. Noen andre pene, behagelige bukser fant jeg ikke, og kosebukser og joggebukser er "forbudt" der jeg jobber.

Skrevet

Hvor har dere kjøpt mammabuksene deres hen da? Jeg har lyst på noen spreke dongeribukser :) Trenger også noe pent tøy om 1 mnd. Skal i bursdag.

Skrevet

Jeg har kjøpt noen kjempefine dongribukser på Polarn o Pyret med deilig lavt strikk i livet. De kostet litt, men var absolutt verdt det! Forrige gang hadde jeg bukse med stort strikk over magen fra H&M, som jeg ikke likte noe særlig. Denne gangen har jeg begynt tidlig med mammabukse (er 7+1 nå) fordi det var så ubehagelig når det strammet rundt magen med vanlig bukse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...