Gå til innhold

Endelig høygravid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg 40 dager igjen! Det går ganske fort egentlig. Nå er det vel snart på tide å begynne å vaske babyklær :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også, på et vis! (Selv om jeg har 43 dager igjen - er ikke så nøye på det nøyaktige antallet ;)) Vi har nettopp, denne helga, flyttet inn i ny leilighet, og siden vi har måttet kjøpe så mye til huset har det med babystyret havnet litt i bakgrunnen. Klær er ikke vasket, senga er i hus med madrass stående i et hjørne, ikke pakket opp, og jeg mangler enda vogn (bestilt for snart 4 uker siden! Argh!), stelleplass, badebalje, ammebh, vognpose etc, etc. Burde jeg være stresset?

Heldigvis er jeg ennå i god form, så jeg føler ikke jeg har noe grunn til å stresse med det, egentlig. Jeg bor i Bergen, så alt kan fikses på rimelig kort varsel. Men jeg føler på at det nærmer seg! Gleder meg til å ha kjøpt en kommode på ikea som jeg kan legge barneklærne på plass i!! Senga vet jeg ikke om jeg "tør" montere før det nærmer seg enda mer. Så skummelt å ha den stående, liksom!

Blir mamma snart, for første gang!! :)

Skrevet

Det er første gangen her også.. Vi har montert senga, men madrassen ligger fortsatt i plasten, og sengetøyet er ikke vaska. Ellers har vi kjøpt det meste av store ting som vogn, kommode og har lånt et bilsete.

Resten får vi ta etter hvert. Jeg bor i Førde og det meste kan skaffes på kort varsel her også. :)

Skrevet

I morgen har jeg 40 dager igjen! Enda en milepæl! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...