uma Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Noen som vet hvor man kjøper gravid-badedrakt? Orker ikke å gå fra butikk til butikk og lete. Bor i Oslo.
lille frø, mor til to Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Jeg har kjøpt en todelt badedrakt, den er helt genial. De har mange drakter på Domus Atletica på Ullevål. (Svømmehallen). Ellers kan man bestille fra: www.swimshop.no
AmExx Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Jeg kjøpte min på mamasita, sånn kreppstoff som var in på 80-tallet. Meget tøyelig, og kan brukes etter fødselen og... Behagelig og god, kjøpte den ved forrige graviditet og bruker den nå og... Men så veldig fin er den vel ikke da... http://www.mamasita.no/products/findproducts.do?id1=8&&pricebook=1 Her er link til badedraktene de har nå.
Snuttemor Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Jeg kjøpte en helt vanlig, sort badedrakt på Lindex for en tid tilbake....ikke gravid badetøy, men er nå i uke 39 og den passer fortsatt for den var ganske så stretchy i stoffet.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Trenger du det da??? Jeg brukte en helt vanlig Adidas badedrakt i begge mine forrige svskap og det gikk da helt fint, jeg var ganske stor altså.....
-68mamma Skrevet 29. september 2009 #6 Skrevet 29. september 2009 Kjøpte på mamma-avd på Lindex for 4 år siden, vet ikke om de fortsatt har mammatøy ? Ellers har jo garantert H&M da, sånn vanlig sort til en billig penge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå