Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Har montert og vasket sprinkelsenga. Klær og sengetøy er på vask, og nå sitter jeg og venter på at TollPost skal komme med kommoder og stellebord. Håper de kommer snart, så jeg får begynt å montere... I morgen skal jeg på kontroll og sjekke modning. Så må jeg bare komme meg til byen og få kjøpt vinterdress til eldste jenta og hentet libero pakken og ordne noen andre små ting. Sååååå er jeg klar for fødsel... Er 3 gangs, så jeg har mye kynnere og litt maserier. Kjenner at ting begynner å gjøre seg klar til fødsel der nede. Har 31 dager igjen, så ting kan sette igang nå eller om flere uker... Det er vel "luringen" som kommer nå:-) Gleder meg masse til bebisen kommer, og er så spent på storesøster. Gleder meg til å endelig få se de to sammen:-)
2blå1rosa1ønske Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Jeg har 35 dager igjen - min første. De siste dagene har jeg vasket klær og ordnet til utstyr. Har faktisk nettopp redd opp sengen, og dekket til med et håndkle. Får rett og slett ikke ro før alt er klart nå. Bare MÅ ha alt under kontroll..hehe.. Spennende at du kjenner at det nærmer seg da. Får håpe den ikke finner ut at den skal vente altfor lenge, og bare terger mamman litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå