Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Ville prøvd på sparkjøp (sparkjop.no). Der er ulltøyet til barn bra og billig, og de har sikkert til voksne også.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Jeg fant veldig billig og godt "superundertøy" i merinoull på europris i fjor. De har kanskje i år også?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Okay,takk,da drar jeg på de to plassene og kikker Tenkte å forhøre meg her inne først,sånn at jeg har en plass å gå til,må langt med buss,så da er det greit å vite hvor jeg skal! Takk for tips! hi
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Et sted som alt alt for få oppsøker til basisklær, og varme uteklær. Både til barn og voksene er Felleskjøpet. De har billing ull, og superundertøy, skikkelige ullsokker, regntøy, parkdresser og alt mulig man trenger for å holde seg varm og tørr. De har også relativt rimelige priser, særlig på Gard, som er et Felleskjøpet merke.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #6 Skrevet 29. september 2009 Det ullundertøyet på Europris kjøpte jeg i fjor og det er ikke noe varmt. Passer nå om høsten, men om jeg skal være ute noen timer på vinteren blir det for kaldt. Jeg har noe fra spar kjøp(lurer på om det heter Eva) og det er mye bedre. Men min erfaring er at det lønner seg og betale litt for kvalitet. Nå er ikke ullundertøy noe man trenger så mye av og det holder jo i årevis om man kjøper kvalitet. Tror Janus og Ulvang undertøyet mitt er minst 10år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå