Gå til innhold

Økt apetitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spist ekstremt mye de siste 2-3 dagene til tross for fokjølelse og sår hals. Noen flere som har det sånn rett før fødsel? Er 38+0 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg holder på å bli gal, for jeg har bare lyst på knaskerøtter HELE tiden ! Helst med jordlukt ! Jeg får skikkelig abstinenser...

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeirdoooooo...

Skrevet

Samme her, nesten sulten hele dagen. hehe. Er 38+1 idag :)

Skrevet

Åsså knaskerøtter av alle ting hhehhehheeheh

Skrevet

Ja altså, jeg får heeeeeeelt sånn ÆÆÆH Må ha det ! Og kjeller/jordlukt..mmmmmmmmmmmmm

Nok en gang:

Weeeeeeeeeeeeeeeeirdoooooo...

Skrevet

gjett hva jeg måtte hente meg og gnaske på nå....huff...

Skrevet

jeg sitter å trøkker innpå en kakemann. hahahaha...

Skrevet

Merket også økt apetitt rundt uke 38.... tror det var magen som sank og gjorde plass til mer magesekk :)

Gikk ikke opp i vekt ukene før, så kanskje kroppen følte den måtte ta igjen litt?

Skrevet

Kjenner meg igjen her ja... går nesten konstant sulten, blir jo mett, men blir fort sulten igjen også... gått 37 uker i dag.

Skrevet

Kjenner meg igjen her ja... går nesten konstant sulten, blir jo mett, men blir fort sulten igjen også... gått 37 uker i dag.

Skrevet

Har plutselig fått det motsatt- Har planlagt mange måltider foran meg i lang tid, men plutselig smaker ingenting!

Bortsett fra at jeg nå må stå opp av senga for å hente en gulrot nede i kjøleskapet... Hehe, takk, jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...