Jewel & Baby nr 2? Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Bare nysgjerrig, er i uke 26 nå og jeg har ikke fått noen ennå, og lurer på når de kommer. Skjønner det er individuelt, men når kom de til dere folkens?
Guttemamma x 3 Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Dette er nok som du sier, veldig individuelt. Jeg har ikke fått noen strekkmerker i de to forrige svangerskapene. Hittil har de heller ikke dukket opp i dette (uke23). (Nå er ikke jeg spesielt opptatt av strekkmerker da, har uansett et digert operasjonsarr som tar det meste av "oppmerksomheten" når jeg beveger meg rundt i bikini)
William09♥Olivia10♥Sofia12 Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Hei:) Det er ikke sikkert at du får noen da:) Jeg fikk ingen sist og har ikke sett noe til det nå heller! Det skal visstnok være arvelig, så hør med mamman din om hun fikk og evt. når. Mamma fikk ingen med sine tre barn, så jeg satser på at jeg er like heldig. (Selv om det selvfølgelig ikke er det viktigste man tenker på når man har en liten baby i magen:)) Klem:)
♥Bubble♥ Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 da jeg gikk med tvillingene mine fikk jeg strekkmerkene 3 uker før termin Var sååååååååå fornøyd med at jeg ikke hadde fått noen og poff, over natten så magen min misshandlet ut. Håper bare nå at jeg ikke sprekker noe mer om det er mulig
mammantilde2vakreste<3 Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Jeg fikk strekkmerker de siste 2-3ukene i forrige svangerskap..Brukte svangerskapspleieolje hele svangerskapet..
Chickenmum Skrevet 29. september 2009 #6 Skrevet 29. september 2009 Venter fjerdemann og har ikke hatt strekkmerker i noen av svangerskapene tidligere. Tror dette er genetisk, og har aldri brukt spesielle kremer eller oljer for å unngå dette. Mamma har heller ikke strekkmerker, så det er gjerne arvelig? :-)
MammanTilLilleLilly <3 Skrevet 29. september 2009 #7 Skrevet 29. september 2009 Mine kom i ca uke 20 : / ikke mange, men tre midt på magen..
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 29. september 2009 #8 Skrevet 29. september 2009 Jeg fikk ingen før 2-3 uker før fødsel og termin (dagen etter). mamma fikk tre barn og ingen strekkmerker, mens min mage så ut som et norgeskart. så håper det ikke blir flere denne gangen. min jordmor snakket om at det ikke var genetisk, men handlet om hvor mye muskler du hadde i magen. hadde du mye magemuskler ville du få mer strekkmerker, fordi huden da måtte strekke seg mer.. hmm ikke vet jeg tror bare det er veldig forskjellig fra person til person, men kremer sies av SVÆRT mange å ikke funke. kommer de så kommer de.
Snuttemor Skrevet 29. september 2009 #9 Skrevet 29. september 2009 Fikk aldri noen strekkmerker etter graviditetene.....er nå gravid i uke 39 med nr 3 og fortsatt ingen strekkmerker synlige.
Gjest Skrevet 29. september 2009 #10 Skrevet 29. september 2009 Fikk ingen forje gang, og har ikke fått enda heller. Hverken søstre eller mor har fått strekkmerker til tross for tilsammen 12 svangerskap:-) Ikke svigermor heller (uten at det har noe med meg å gjøre selvsagt). Har lest at 90 % får det men tviler egentlig på at det er riktig. Ingen av mine venninner har fått noen heller.
vero:o) Skrevet 29. september 2009 #11 Skrevet 29. september 2009 jeg fikk ikke strekkmerker for jeg var over termin...det var jo kipt da,,jikk 2 uker over...men ble ikke så mye da... er jo ikke alle som får noe serlig synlige strekkmerker heller.... er veldig gla for det selv ivertfall å jeg la på meg over 25 kilo og..så litt heldig da...
* * felicia** Skrevet 30. september 2009 #12 Skrevet 30. september 2009 Jeg har aldri fått strekkmerker i svangerskapene mine. Derimot fikk jeg noen strekkmerker på siden av magen da jeg la på meg 10 kg og gikk fra å være tynn til litt rundt på ganske kort tid, og da var jeg ikke gravid engang. Men de synes nesten ikke da, hehe.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 30. september 2009 #13 Skrevet 30. september 2009 jeg er 27+0 og har ennå ikke fått noen strekkmerker. Og believe me, jeg har anlegg for det altså.
Gjest Skrevet 30. september 2009 #14 Skrevet 30. september 2009 Hehe, det er det rareste jeg har hørt! Hvorddan i alle dager skulle det muskler henge sammen men strekkmerkene? Skjønner forsjellen på stram mage i forhold til hvis man ikke ...ehh.. behøver å strekkes så mye, men stram mage har ikke nødvensigvis noe med mye magemuskler å gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå