mamma&piratene Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 I natt har jeg nesten ikke sovet *gjeesp*- Våknet i to tida av gubben som må ha drømt masse rart ( dro av meg dyna å ordna ha ha). Så da ble jeg våken..kjente meg så rar, gikk på badet, tisset, og ble stående på badet for så å gå på do igjen, diare =( Etter det hadde jeg menssmerter hele natten, og sov ikke noe særlig. Lillegull våknet halv 8 i dag ( flink gutt) og så var det å stå opp å få han i bhg. Jeg har vondt i hodet + nakken pga at jeg ikke ligger noe godt om natten.. og så begynner jeg å bli forkjøla, æsj-..... Skikkelig syteinnlegg dette ja... sorry !
mxima Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Lov å syte litt ;-) d merkelige e at man plutselig føle seg litt bedre da når man får tømt seg litt med syting;-) og vi har lov å bli møkka lei og sliten underveis. klem
emilpågang? Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Du kan kanskje være igang du?? Håper det for din del, lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå