Gjest Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Et glass rødvin og en dråpe zalo er alt som trengs! http://www.aftenposten.no/helse/article3292370.ece
Snuttemor Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Funker veldig bra med ublandet saft og en dæsj zalo også. Har i alle fall blitt kvitt mine fluer på den måten.
*Molly mus* Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Hva gjør dere med det? Setter dere fram et glass med det på kjøkkenbenken?
Snuttemor Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Ja, setter det i en kopp på benken og lar det stå noen dager. Merk at saften må inneholde sukker...nytter ikke Fun Light variantene. Har du potteplanter på kjøkkenet bør disse tørke opp før du vanner de, da fluene pleier å legge egg i fuktig jord. Jeg tok mine planter ut en periode (stort sett urter jeg hadde på benken som skulle være mer eller mindre fuktige hele tiden).
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 29. september 2009 #6 Skrevet 29. september 2009 Eg brukar edikk og zalo og det funkar det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå