Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Har hatt en kraftig soppinfeksjon etter forige menstuasjon, har pågått i en uke nå. Har tatt canesten stikkpille og smurt med krem. Har vært skikkelig rød og litt hoven, klødd og svidd som f... Er egentlig litt bedre angående kløen nå, men er helt sann rødprikkete oppover skjeden og har til og med fått et par røde prikker på innsiden av låret. Har ikke opplevd det før under soppinfeksjon, er det vanlig?? Kan jeg ta en til canesten stikkpille? Hater å gå til legen med sånne ting, håper dere kan hjelpe meg litt og berolige meg litt ( ja, jeg blir litt hysterisk og er redd jeg skal få sopp over hele kroppen, hehe)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Ja, det er helt vanlig. Har selv hatt det når jeg har gått på antibiotika. Youghurt Naturell. Smøre deg med det noen dager, så skal du se at resultatet straks blir bedre. Husk å lufte huden mye, da det kan forverres ved bruk av tette bukser osv.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Takk for svar. Hadde du også utslett på innsiden av låret? ser ut som bittesmå kviser egentlig. Hm, men jeg går ikke på antibiotika eller noe da. Blir bekymret for om jeg har nedsatt immunforsvar eller noe siden pillen ikke tok knekken på det. Skal prøve youghurt i dag. Skal jeg smøre og skylle bort eller bare la den være på?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Ja, utslett på innsiden av lårene også ja. Til og med på rumpa! Det kan ta en stund før Cansten pillene faktisk hjelper. Jeg pleier å smøre på yoghurten og la det sitte en times tid før jeg dusjer. To ganger om dagen i noen dager.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Ok, takk for du tok deg tid å svare. På butikken å hamstre yoghurt naturell nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå