Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Hva anbefaler du og hvor kjøper jeg dem? Har brukt avent til nå, men de er slitte og må bytte ut og vil ikke ha dem igjen, fytti.. de lekker og jeg hater dem akkurat nå!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Jeg bruker avent flasker med mam smokker på. Kjøpte først mam flasker også (bare fordi de er fine, hehe) men ble ikke venn med "anti-luft-innretningen" så jeg satte bare smokkene over på de gamle aventflaskene mine. Forsåvidt fornøyd med den løsningen da sånn rent praktisk, men de kommer jo ikke helt fint ut av denne bisphenyl-a undersøkelsen... Meda derimot anbefaler jeg ikke. Mam smokkene passer på dem også, men de har "feil" inndeling på ml ifht anvisningene på feks nan-pakka (og da "slupser" jeg med målingene) og er "billige" i plastkvaliteten. Passer heller ikek sammen med aventdeler selv om de ser prikklike ut.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Mam får man jo på alle dagligvarer, meda har jeg kjøpt på barnas hus.
Bøtteknott Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Vi bruker Dr Browns og er veldig fornøyd med dem. Har kjøpt dem på apoteket. Man skal visst ikke bruke Avent flaskene, for de bruker et giftstoff som babyene får i seg.. Så det på FBI på NRK. De blir forbudt i Danmark, mens vi i Norge mener de fortsatt er veldig bra. Så vet ikke helt hvor "farlige" de er.. Men Dr Browns har verken giftstoffer eller noe annet som jeg vet om, og hindrer også barnet i å få i seg luft.
♥3nydeligebarn♥ Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 bruker også dr.browns og er kjempe fornøyd med dem )
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 29. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2009 Tusen takk for innspill, da skal jeg sjekke litt.. kjøpe er par forskjellig og se hvordan han synes det er ..
elikatt -mamma til 4- Skrevet 29. september 2009 #7 Skrevet 29. september 2009 Det er bisfenol-A i dr. Browns flaskene også, de oppdatert informasjon her: http://www.gronnhverdag.no/Nettsider/Groenn-Hverdag/Tm/Barn/Tester-og-undersoekelser/Miljoegift-i-taateflasker-og-smokker/Resultater-Taateflasker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå