ormeynglet Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Da har den store dagen kommet, termindagen. Skjønner ikke hvor det har blitt av dette svangerskapet. Hadde noen til dels vonde sammentrekninger/kynnere i natt, men har fått uvi, så det virker som om det er den som gjør de vonde. Kjenner igjen smertene. Håper virkelig ikke at en uvi kan gjøre riene enda vondere enn til vanlig hvis jeg skulle gå i fødsel nå. Begge deler er vonde nok i seg selv, og jeg trenger ikke tilleggssmerter under fødselen!! Huff, skal bestandig være et eller annet å bekymre seg over. Nå håper jeg egentlig fødselen lar vente på seg et par dager til denne uvien er borte.
babysugen 32 Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Hei, det er min do-day idag og....og jeg håper at noe skjer....holder på å bli gal av ventingen...førstemann kom 9 dager før termin(dog indusert fødsel)...så jeg er psykisk på overtid....og helt klar... Lykke til ! spennende å høre når det skjer noe.
Ruska67 Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Lykke til begge to!!!! Jeg fødte søndag 20. september og nyter nå tiden hjemme sammen med vår nye, lille gutt:-). Utrolig koselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå