meg og jentene Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Har ikke hatt plagsomt tidlige morgener på så lenge jeg kan huske, men nå våkner hun ofte mellom fem og seks, noen ganger drøyer litt lenger. I tillegg har hun begynt å komme oftere inn til oss om natta, noe hun heller ikke har gjort noe særlig før. Tidligere har hun sovet til sju-tiden. Dette er kjempedårlig timing, venter ny baby om bare noen uker, så ønsker meg så veldig å at hun får gode nattrutiner igjen før hun blir storesøster. Hun har nettopp fylt tre år. Begynte i ny barnehage for en mnd siden, men den tilvenningen gikk kjempefint, så vet ikke om det har noe med saken å gjøre. Er i ferd med å slutte å sove på dagtid, dvs sover noen dager og andre dager ikke. Jeg trodde det å kutte dagsøvn skulle hjelpe på nattesøvnen, men virker ikke som har noe å si her i huset. Merker ikke forskjell på nettene om hun har sovet på dagen eller ikke. Siste tiden har hun ofte sovet bare 10 timer per døgn, og det er alt for lite for henne, blir masse grining og er jo utslitt om ettermiddagen etter barnehagen. Tusen takk hvis noen har råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå