Gå til innhold

Vinterdress fra Stormberg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært fornøyde med noen av dressene derfra? Hvilke i såfall? Og ja, jeg vet at den ene fikk dårlig i test nylig, men den dressen som ble testet der var ikke ferdig utviklet, så de som selges i butikken tåler mye mer vann enn det testen sier.. Men jeg har ikke prøvd noen selv, og vil gjerne ha noen tips før jeg bestemmer meg..

Takk =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en stormberg dress til jenta da hun var året. Den funket bra da, men ble jo ikke så mye brukt ettersom hun ikke var i bhg (fylte ett år i januar). Nå har jeg også stormbergdresser liggende til ungene; en som reservedress til eldste og en som vinterdress til minste (som blir ett i januar). Det jeg synes er dumt med disse dressene er at de er veldig tunge og ikke like enkle å bevege seg i som de andre dressene jeg har prøvd.

Hvilke av dressene vi har aner jeg ikke, men de ble solgt til mellom 100-200kr tidligere i år.

Skrevet

Store tupp har brukt sin Stormberg Leketøy dress med uttakbart for i 2 vintre nå. Kjempe fornøyd med den. Skal kjøpe ny i år og så skal lillegutt overta den gamle. Gode og varme, kan brukes fra høst til vår pga. avtakbart for. Blir ikke bløt. Er veldig slitesterk, synes ikke på den enda den er hardt brukt i 2 år.

Skrevet

Jeg har høst/vårdressen til Stormberg til mini. Den er brun med bamseører på hetta og er ganske tynn. Er kjempefornøyd med den! Han har brukt den siden han var rundt året, og den passer kjempefint ennå (han blir 2 i januar). Ifjor vinter brukte jeg bare den med ulldress under og han var aldri kald, men da var vi ikke ute så mye. Nå bruker han den i barnehagen, og den ser fremdeles nesten ny ut. Tenker han kommer til å bruke den (evt. med ulldress under) frem til snøen kommer. Da går vi over til Reimadressen. Når det gjelder vanntetthet er det vanskelig å si synes jeg ettersom han ikke har brukt den så lenge i snø/vått vær, men jeg har aldri fått med vått tøy hjem fra barnehagen til nå hvertfall.

Skrevet

Så bra! Da skal jeg se hva jeg kan finne =) Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...