Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 jeg og mannen giftet oss for et års tid siden. tingen er den at jeg av enkle grunner ikke jobber eller annet for tiden. å har heller ikke mulighet til å gjøre det. forholdet vårt er på alle måter fantastisk, vi flørter konstant, går nesten ikke et øyeblikk uten å kysse hevrandre. tar konstant på hverandre, ler sammen , gråter sammen , finner på masse spennende ting sammen, krangler sjeldent. så som jeg sa , på alle måter fantastisk. men tingen er at jeg sover kun et par timer med han hver natt , dvs om morgenen , for jeg sitter oppe hele natten å ser film, bruker pcn, you name it.jeg elsker jo å sove sammen med han, vi ligger alltid tett inntil hverandre og sover som en engel da vi sover. men sjelden jeg legger meg på kvelden da han gjør det. jeg sover heller da han er på jobb. noen som har noen tanker ?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Det er vel mye mer koselig for han om dere legger dere samtidig. Og da sover du jo ikke bort hele dagen heller. Kan tenke meg at det er mye i huset som ikke blir gjort når du sover om dagene, og at han da kommer hjem til deg som nettopp har våknet, og et hus som ikke ser ut? Jeg hadde reagert negativt på at mannen min satt oppe hele natta, og sov hele dagen. Tiltaksløst
Miss Anonym Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 jeg hadde reagert negativt om dette var andre veien... er litt på andre forum også, og dette problemet er en gjenganger hos mange, men det er første gang jeg hører det fremstilt denne veie. det er alltd han som sitter oppe osv...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 huset ser fantastisk ut , men takk alikevel. jeg står opp igjen på kvelden før han kommer fra jobb ( rundt seks tiden ) å vasker, lager middag , henger opp klær og tar meg av andre ting. så der er det ikek noe problem. men som du sier her, ja han synes nok det er et , han har vel utrykt det også, og jeg har som sagt dårlig samvittighet , vil ikke han skal føle jeg ikke liker han eller noe. men det blir gjerne slik da man ikke har noe å gjøre på dagene. men forsvarer det ikke. det burde jo være lett for meg å bare stå opp tidlig å komme meg i rett tid i seng. jeg vet ikke jeg. litt frustrert over meg selv og . skjønner ikke meg selv helt liksom
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Jeg er første svarer. Er også hjemme på dagtid grunnet sykdom, og synes gjerne det er fristende selv å være lenge oppe om kveldene når man ikke må opp om morgenen. Men jeg synes også det er kos å legge meg sammen med mannen min, ligge på armen en stund og prate litt. Dessuten merker jeg at jeg er trøtt og hanglete, og i mye dårligere form dagen etter hvis jeg er oppe utover natta. Derfor legger jeg meg når mannen min gjør det. Han hadde forresten også kommet til å reagere hvis jeg var oppe utover natta, og sov bort dagene, for sånn skal det ikke være. Men jeg har masse å gjøre på dagene også. Har ikke barn, men det er mye å fylle tida med....det er dessuten da andre er våkne også, så en kan treffe venner, gå tur, handle, ordne i huset osv osv.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Mine tanker er at du er i ferd med å skaffe deg en dårlig uvane som vil gå over til å bli en avhengighet - pc-junkie-tilstand.Ikke noe bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå