emilpågang? Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Hm, de to/ tre siste dagene så har plutselig kroppen fyllt seg med vann. Helt vilt, hadde det ikke slik sist. Jeg våkner også opp ca kl 0200 på natten og er skikkelig rastløs. Bare å stå opp. Tror det er kroppen min som lærer meg rytmen til barnet nå, og det å være oppe midt på natten, for så å legge seg igjen?! Spørsmålet er bare hvor lenge skal jeg ha det slik før jeg føder? Noen andre som kjenner seg igjen?
mxima Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 sånn har æ hatt d i en tid - kunne legge meg 11 for å våkne lys våken kl. halv to på natta, har hatt mange netter/morran kor å har stått opp alt fra halv 4 til halv 6! - så i denne tia så har tatt meg en blund når æ har følt meg trøtt igjen. gjerne etter at gjengen e dratt på skole og jobb. Det pussige e at nu (u38/39) så har æ sovet som en stein hele natta,,,,kanskje for at kroppen skal hvile seg før noe stort skjer? ;-) Så ja tror dette er heeelt normalt.
emilpågang? Skrevet 29. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2009 Godt å høre at det er flere enn meg. Får bare begynne å legge meg tidligere, for jeg innser at jeg kommer til å våkne opp skikkelig på natten nå. Sikkert også lurt som du sier å ta seg blund i løpet av dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå