Gå til innhold

Fra barnemunn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tanta mi jobber i barnehage. Der var det en gutt som var så opptatt av undulater. Eller "undulatan" (nordlenning) som han sa. Så skulle de ned og se på slottet. Gutten var i hundre, for der skulle han få se på alle Undulatan. Tanten min sa at, nei, der er nok kanskje ikke så mange undulater. Men der er sikkert duer osv. Men har ville ikke gi seg. JO, der var undulater. Så kommer de ned til slottet. Gutten får øye på noen gardister og roper ut "SE DER E UNDULATAN" (Soldatan)

hihi, syns den var søt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og etter første skoledag kunnen mannen min fortelle at de hadde "kyllinga" i klassa (tvillinga) :)

Skrevet

:D så søt historie.

Når jenta mi var mindre og hadde akkurat lært å prate litt var hun veldig opptatt av Fantorangen på tv og når papegøyene satt på pinnen, utbrøt hun veldig ivrig : " se se , der er pappagøyer!!! Det er ikke mammagøyer, men pappagøyer" konstaterte hun veslevoksent.

Skrevet

Storesøster på 2,5 begynt å bli temmelig lei alle som spurte hva lillesøster skulle hete. Så da hun fikk spørsmålet for ørtende gang svarte hun kjapt "hello kitty!"

Skrevet

Jakob var 18 mdn, hadde nettop lært seg ape og apelyd, så hver gang det var ape på tv var han helt i hundre og ropte "APE OHOHOHOHAHAHAHAH!!"

Dere kan kanskje tenke dere hva som skjedde da han var på tur med bestemor i sommer og så en skikkelig svart svart mørkhudet som gikk forbi.. Mamma holdt på å dævve da ungen brølte ut og pekte "APE OHOHOHAHAHAH!"

Jaja.

Skrevet

Jeg syntes ikke dette siste innlegget var noe morsomt i det hele tatt.

Skrevet

Min svigerinne fikk seg en artig opplevelse.

Hennes sønn på snart 5år såg undrenne på henne og lurte på om hun var redd for dinosaurene når hun var liten og bodde i hytte på fjellet. Hun forklarte da at dinosaurene levde for mange 1000 år siden og at hun aldri hadde sett dei.

Da ser han undrene på henne også bryter han ut " var mormor redd for dinosaurene da hun var liten". Hun gledet seg da til å spørre sin mange 1000 år gamle mor om hun var redd dinosaurene :)

Skrevet

Bare for å oppklare så var det ikke rasistisk ment av min sønn og tror ikke personen ble fornærmet heller.

Det var heller komisk.

Hadde det vært MEG som hadde sagt det hadde det vel vært en annen sak, eller bestemor for den del.

Men selvsagt, Jakob kommer nok til å bli rasist når han blir stor. Selv om han er halvt tyrkisk selv da.. Såklart.

Skal passe seg her inne ja :) *ler*

Skrevet

Det er sånn det har blitt her inne, ingen kan finne på å si noe som helst stygt om en som tilfeldigvis er utlending, da er man rasist,i mange tilfeller har det da ikke noe med at vedkommende er utenlandsk, men at personen har gjort noe dumt, men men.

Skrevet

Når datteren min var 6 år sluttet jeg å røyke (for 5. gang) Jeg la på meg litt og favorittbuksa passet ikke lenger. Jeg forsøkte og forsøkte og til slutt sa jeg irritert "Ååååå. Buksa passer jo ikke!" Regnet ikke med at ungen hørte det, men senere på dagen drev datteren min og jeg med masse tulleprat hvor jeg kommer til å si "jeg spiser små barn til frokost!" Hun ser alvorlig på meg og sier "Det er sikkert derfor buksa ikke passer, mamma".

Der fikk jeg den!:-)

Skrevet

hehe den var god:)

og er for øvrig helt enig med anoNYM over :

DETTE ER EN MORROTRÅD OG START IKKE MED DRITSLENING FOR EN MORSOM HISTORIE, JEG ER SIKKER PÅ AT DENNE MØRKHUDEDE IKKE TOK SEG NÆR AV UTTALELSEN TIL BARNET.

Det er så mange rare folk her..........

Skrevet

Hva var morsomt med det apeinnlegget egentlig?

Høres faktisk ut som ungen egentlig er litt lettere retarded, og ikke henger helt med? Da ungene mine har vært 18 mnd, har de snakket velartikulert i lange setninger.

Men noen unger er vel tregere enn andre, og snakker primitivt dyrespråk til de runder 3.

Skrevet

Ja visst 18.07...

Vet ikke helt hvem som virker retarded jeg...

• 11 måneder senere...
Skrevet

Godt at ungene dine er smarte da, når mora er totalt frøbrød...

Skrevet

18.07, du tuller? Haha.

det morsomme, hvis det m forklare, er jo nettopp det pinlige i situasjonen!!

Som da min kusine skrek ut "koffår har ikkje den mannen någe hår?" rett bak en skallet mann i kioskkøen.

Skjønner du nå?

ikke den som skrev det.

Skrevet

Småspurven, den var søt. Du hadde sikkert ikke trodd at tråden din skulle ta den retningen den tok!

Men jeg vil likevel si at sånne historier som den over (apeinnlegget) burde man bare la være å fortelle.

Forveksling og sammenligning mellom aper og mennesker av afrikansk herkomst er så absurd og fornærmende, ikke minst fordi det var vanlig å lage vitser om dette i media før i tiden. Vi burde for lengst være ferdig med å synes at det er morsomt, selv om det kom fra en halvannetårings munn.

Egentlig tror jeg ikke på at dette faktisk skjedde. Også et lite barn kan se forskjell på ape og menneske.

Skrevet

Hahaha! JEG syntes det var kjempemorsomt!!!

Skrevet

Lillemann sier tullebukse isteden for tullebukk når noen tuller litt...

Skrevet

I fjor spurte vår sønn pappan om hva han ønsket seg til jul. Snille barn sier pappa. Etter litt betekningstid sier vår sønn....åja, da får du kjøpe deg en sånn jentebabydokke da.....så det fikk pappa til jul:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...