Gå til innhold

Sove ute eller inne på barnehage deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnehage til min datter går i, sover alle barn 1-3 år inne. Hva med deres barnehage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle barna sover ute i vognene sine. Uansett om de er 10 mnd eller 3 år. Veldig fornøyd med det!

Skrevet

I barnehagen til lillemor sover de ute i vogn, men dersom noen ønsker det kan de sove inne.

Skrevet

De aller fleste sover ute i vogn, men de har tre senger stående inne om det er noen som ikke sover ute.

Skrevet

Alle sover ute i vogn, i et skur de bygget til formålet.

Skrevet

Alle barn sover ute i vognene sine, heldigvis for lillemann har alltid sovet i vognen og vil ikke sove inne på dagtid. Men det er et rom med senger for de barna som må sove inne.

Skrevet

I vår barnehage sover de fleste ute, mens et par-tre stykker (deriblant min datter) sover inne.

Skrevet

Den bhg jeg jobber i sover de små både inne og ute.

De som er "vant" med å sove i seng inne får gjøre det,

å de som er vant å sove ute i vogn gjør det.

Så hos oss ligger de både inne og ute..

Syns det er bra de får lov å gjøre det som de er mest vant til..

Skrevet

Alle sover ute under tak i sine egene vogner

Skrevet

vi får velge, om de skal sove inne i reiseseng eller vogn, eller ute i vogn :)

Skrevet

Der hvor jeg jobber sover alle ute i vogn, dette er en helt ny bhg og der er det laget ett eget vognrom med masse god utlufting hvor alle sover i. Inne er det ikke plass til soving.

Personlig liker jeg bedre at mine barn sover ute i frisk luft enn inn på ett støvetet rom hvor det ikke blir god utlufting.

Skrevet

Hos oss er det i utgangspunktet valgfritt, og av 10 barn er det en som sover inne, resten sover ute i vogn. På en platting under tak linet opp ved siden av hverandre.

De store barna suser forbi på sykler og roper og hoier, men det går såååå fint;)

Jeg har intrykk av at de små syns det er fint å komme seg litt vekk, og i sin egen verden, i sin egen vogn.

Skrevet

Alle sover i vogn ute. Jeg hadde foretrukket inne jeg da, men det gikk nok ikke.

Skrevet

Alle sover ute unntatt min sønn.. Han hadde så store problemer med sove ute at de laget til en seng som de slår opp i et lite rom når han skal sove. Han er ikke vant med å sove ute i vogna (har aldri likt å sove i vogna).

Kjempesøtt av dem å gjøre det sånn, synes jeg!

Skrevet

Vi får velge, derfor sover min sønn ute :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...