♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Noen som er lette å få på og beholde på... Synes det er vanskelig å få på votter med tommel, men greit å ha med tommel e.l. når han skal ut å leke i barnehagen kanskje.. Han er ikke spesielt samarbeidsvillig når det kommer til votter...
Libido- Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Hestra babyzip Knallgode votter med glidelås helt ned til tommelen. Varme og veldig bevegelige. Fås i de fleste sportsbutikker.
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 28. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2009 Takk for svar. Da skal jeg se etter de!
Makko med to små gutter Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 p.o.p har også votter med glidlås!
temine Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Vi har reima tec, de har og en slik glidelås. Koster en del da, ca 250 kr tror jeg, men de er gode og enkle å bevege fingrene i. Knerten bli likevel litt irritert når han har votter på. Er så vanskelig å få plukka opp grus til å putte i munnen;)
max32 Skrevet 29. september 2009 #6 Skrevet 29. september 2009 Jeg bruker stort sett strikkehansker. Er det vått ute tar jeg en tynn regnvott utenpå. Min erfaring er at de små ikke liker å ha votter på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå