Gå til innhold

Endelig skal OS fjernes!!! Yeees!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen på tide at alenemødre må løfte litt på rævva!!!

Skrevet

hehehe... ja, den tror jo alle på, sant?;)

Skrevet

Det er jaggu på tide at dem letter litt på ræva!

Skrevet

Hvis dette stemmer skal jeg juble og heise flagget. På tide at alenemødre må jobbe litt for pengene som oss andre, ikke få dem kastet etter seg!

Skrevet

Jeg syns det er helt fantastisk at dere ikke tenker lenger enn at alle alenemødre er late kvinnfolk som ikke jobber for pengene. Enkelte av oss jobber ræva av oss, men er likevel avhengig av OS for å få endene til å møtes. Vi har jo tross alt bare én inntekt.

Hvor har du HI hørt at OS skal fjernes?

Skrevet

Hahaha, det er morsomt å lese hvor uvitende dere er.

Skulle nesten ønsket at dere som ikke er alenemødre plutselig ramlet ned av hesten deres og oppdaget at det ikke er så rosenrødt som dere skal ha det til.

Hilsen en som har vært alenemor, og som syns det er så utrolig mye bedre å ha en å dele sorger og gleder med, og ikke minst utgifter.

Skrevet

selvsakt er ikke dette sant.

kanskje om FRP kom til makten.

Skrevet

herregud så tåpelig.

jeg forstår selvfølgelig at det bare er tull.

MEN det sier så mye om fordommene deres, det er jo helt utrolig!?

dere må jo være UFATTELIG dumme hvis dere tror at alenemødre ikke jobber?!!? de fleste alenemødre har vel hatt jobber akkurat som alle andre før de ble gravide! jeg gikk for å søke om foreldrepengene mine, da sa de at jeg får litt OS i tillegg siden jeg er alene. jeg visste ikke om det på forhånd faktisk. men sier jo selvfølgelig ja takk til det! det er bare et par tusen ekstra i måneden, resten har jeg gjort meg fortjent til ved hardt arbeid akkurat som dere andre..

jeg er stolt over å være alenemor.

jeg gjør ALT arbeid med ungen alene, noe dere som har en partner sikkert ikke har tenkt på en gang. tenk så mye stress dere har i hverdagen nå, og om du hadde klart deg uten mannen din vis du plutselig ble alene!

Skrevet

HI du burde gå inn på nav sine sider og lese litt om OS...

Man får det vare i 3 år, men kan søke om og utvide det men da er det et grunnlag for og få det.

Og OS blir redusert etter hvor mye man tjener dersom man jobber. Noen alenemødre får ikke noe fordi de har jobb og har for høy årslønn til og få OS...

Men ja det finnes alenemødre som sitter på raua og ikke gjør en dritt og når det begynner og nerme seg at dem ikke kan få OS så puler dem og får en ny unge slik dem får OS videre... Har ei veninne som er slik... Men ikke fei alle under samme kam..

Jeg er alenemor og jeg får full OS nå, men fordi jeg er i permisjon fra skolen jeg begynner på skolen igjen etter jul og tar mitt siste halvår, jeg er ikke sikker på hvordan det blir med OS da siden da får jeg stipend fra skolen. så begynner jeg i lære og da blir det mindre OS som jeg får...

Jeg vil ha noe og gjøre i hverdagen og jeg vil få meg en utdannelse og en bra jobb slik vi får mer penger enn hva jeg får nå...

Og desutten om dem tar vekk OS så får nok unge mødre støtte på andre måter for og klare og ha leilighet. Ellers ender det opp med at dem må bo hos foreldre.. Og i min situasjon hadde det ikke funket og bo hos Mine foreldre... da jeg har 3 yngre søsken og foreldre som jobber og at jeg og jenta skulle delt soverom fram til jeg var ferdig med utdannelse slik jeg hadde en inntekt til og kunne flytte ut..

Og dere vet ikke hvordan det er og være alenemødre. jeg har ikke fri fks anne hver helg eller noe sånt opplegg, jeg har henne 100% da faren bor langt vekke og ikke gidder og stille opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...