Helverine Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Jenta vår på 4 1/2 år er en aktiv liten frøken. I perioder stotrer hun en del, eller barnestamming som det også kalles. Det er ikke stamming. Det kommer hvis hun er sliten, har mye å fortelle osv. I bhg i dag fortalte de meg at det skulle komme en spes.pedagog skal var veldig interessert i å prate med barn som stammet eller stotret. De mente de enkelt kunne gjøre noe med dette. Jeg har pratet med folk i faget ad dette, og rådene jeg har fått er at så lenge det dreier seg om stotring vil det mest sannsynlig gå over, og det kan være uheldig å ha fokus mot det. Jeg er usikker. Vil helst gjøre det riktige for jenta mi. Hva tror dere? Takk for råd, tips og erfaringer!
Underveis --> Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Har overhode ingen erfaring, men jeg ville latt de se på saken. Kun fordi jeg hadde vært nysgjerrig på hva de hadde å komme med. Er jo ingen som sier at dere må følge rådene de kommer med ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå