Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 2 1/2 åringen vår er ei bestemt tøtte. Hun er snill og blid, men bestemt og har sine trasseperioder. Tannpussen går ikke så bra. Hun nekter å gape og biter bare i tannbørsten. Det har vært hyling og skriking. Og dermed har ikke tannpussen blitt så bra. Om morgenen pusser hun selv, i tilegg til at de har begynt med tannpuss i barnehagen der de også pusser selv. Men om kveldene skal liksom jeg eller far pusse. Men som sagt så har det vært et mareritt i det siste. Så nå har jeg og hun laget et ruteark med glitterlim og pynt. Og for hver gang hun er flink å pusse om kvelden, så får hun et fint klistremerke i en av rutene. Hunv elger selv klistremerket, og klistrer det på. Vi startet med dette i går kveld og både i går og i dag har hun vært en drøm å pusse tennene på. Sambo sa i dag at han syntes jeg hadde vært kjempelur som kom på dette. Men hva synes dere? Blir det for dumt? Noen erfaringer? Jeg tenkte at når hun har fylt alle rutene, så skal hun få en film om karius og baktus... Ønsker synspunkter. På forhånd takk!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Hørt om flere som har slitt med det samme, og gått i anskaffelse av elektrisk tannbørste. Det skal visst nok ha gjort susen.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Ja jeg foreslo det, men sambo var skeptisk så det ble liksom ikke til det....Kanskje den kommer ettehvert.. Kanskje en elektrisk tannbørst kan være premien da...hm...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Hos oss går tannpussen fint, men jeg ville nok ha prøvd noe av det samme hvis det ikke gjorde det....
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Vi belønner hver kveld med en fluortablett vi, det funker her
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #6 Skrevet 29. september 2009 hvis det funker så er det vel ikke dumt? skjønte ikke helt poenget med innlegget jeg... spiller vel ikke noen rolle hva andre mener så lenge dette fungerer for dere?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #7 Skrevet 29. september 2009 Noen ganger kan man vel være litt usikker på egne metoder, og da kan det være greit å diskutere, få synspunkter og andres erfaringer ang oppdragelse og slikt... ikke noe annet enn derfor jeg skrev det! Har jo bare prøvd dette to kvelder, så jeg vet jo ikke enda om det virkelig funker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå