Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Når jeg står opp om morgenen sammen med datteren vår som skal på skole, er mannen min snart til å legge seg over på min side for å sove videre der, noe jeg syns er så rart, for som regel trives man jo best på sin egen side av senga? Så i dag spurte jeg hvorfor det var sånn, og da svarte han søvnig "Fordi jeg er nærmere radioen.. også lukter det så godt av puta di!"..hehe Jeg begynte å le, for det er så lite ham å si noe sånt! Men det var jo søtt da! Noen med lignende historier? La oss se det positive i mannen vår i dette innlegget!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Misfornøyd med mannen din ja..stakkars deg!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Nei, veldig fornøyd faktisk, synes bare slike historier er...tja, kjedelige og uinteressante.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 mannen min er ganske flink å si søte ting da. Men her an dag sa han plutseli "Jeg skal gå å dusje på forskudd" (vi skulle dra på besøk om en time og han hadde tenkt å dusje fem minutter før, men sa dette istede... Han var liksom helt seriøs når han sa det. Jeg begynte å le og syntes han var så søt:)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 Så koselig sagt da! Var vel ingenting gjesp med dette innlegget!!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #7 Skrevet 28. september 2009 På tide å legge seg anonym 22:44? Hør litt på radioen før du sovner, ta en annen pute enn du pleier. Her er det jo så mange kjeeedelige tråder som du må ta deg tid til å svare på, så livet ditt blir utvilsomt mindre kjedelig med litt radiolytting på ny pute.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #8 Skrevet 28. september 2009 Hahaha, den med å dusje på forskudd var jo bare dritskjønn da:-D
Tidemann Skrevet 28. september 2009 #9 Skrevet 28. september 2009 koselig tråd...kunne ønske jeg kom på noe i farta,men nei...han er veldig god til å si at jeg er skjønn når jeg er trett,han stryker meg alltid på ryggen når vi har lagt oss og kysser meg på kinnet selv om han tror jeg har sovnet. dette gjør han hver dag,syntes han er søt for de tingene,men kommer ikke på noen søt "engangsting"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå