Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Da jeg møtte min mann, gikk alt veldig fort... det er tre år siden, og nå sitter vi med hus, bil, og to små. for min del har to graviditeter tatt veldig på kroppen min. jeg er ikke lenger trygg på meg selv, redusert fysisk, (var veldig godt trent da jeg traff han) og lysten er nesten ikke eksisterende etter jeg ble gravid med nr to. sommeren har gått og jeg føler vi glir lenger og lenger fra hverandre, alle kjærtegn og lignende er redusert, men har hele tiden tolket dette som at det er slitsomt med to så små barn, hvorav den ene med kolikk, og mye nattevåk. jeg klarer ikke rydde og ha et presentabelt hus når jeg ikke sover på natta... men i dag hadde mannen gått fra pcen pålogga på facebook... pleier aldri og gjøre slik, men i dag gikk jeg inn og såg på innboksen hans... der hadde han en hel kjempelang historie med en x han ikke egentlig var sammen med, men som han rota mye rundt med... der hadde dem snakka om div seksuelle opplevelser dem hadde sammen, og han snakka om hvor sexy hun var/er... var to måneder siden siste aktivitet der da, og det var omtrent da ting begynte og bli litt bedre mellom oss igjen... ved en anledning sa han det var bedre og være der han var og bare la minner være minner en kunne tenke på for seg selv.... er så lei meg.. dette er det eneste mennesket jeg ikke liker han har kontakt med... og det vet han.. han har ikke vert utro, men jeg er redd han kansje kommer til og være det etter og ha lest dette... er redd... måtte bare få dette ut... og hvordan i alle dager skal jeg klare og si noe uten og avsløre at jeg har vert på facebook profilen hans? det er jo et kjempesvik fra min side....
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 blei langt og rotete dette i går kveld... det jeg egentlig ville si... Hvordan skal jeg tolke at han er på facebook og sakker med sin ex(som jeg ikke liker) om deres sexopplevelser????? HI
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Jeg forstår godt at du blir lei deg når du leser sånt! Det hadde jeg blitt også. Men det var han som gikk i fra pc`n og jeg tror nesten alle hadde gjort som du.....jeg også;o) Hadde nok gått inn og lest og angret etterpå uansett hva jeg fant.... Du bør nok finne en kveld når alt er rolig rundt dere og fått pratet ut om alt. Fortell at du synes ting er litt vanskelig nå, at du sliter med kropp, lyst, hus og hva annet som plager deg og se hvordan han reagerer på det. Og når du har fått han på gli kan du jo smette inn at du "ramlet" over facebook-siden hans og si hva du leste.....og blir han sint så blir han sint....det går over. Men spør han om hva han hadde følt om det var den andre veien.....da får pipa fort en annen lyd;o) Ønsker deg lykke til videre i forholdet, barna og livet:o)
weh85 Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 hei du og alle andre som har sjekket sin kjæres facebook/pc/mobil/lommebok etc. Min mening er at det i utgangspunktet ikke er sunt å "snoke". MEN- hvis man har på følelsen at noe er galt, så mener jeg at man HAR LOV. Jeg syns du kan si til samboeren din at "jeg bare følte at noe var galt, så jeg sjekket, og det viste seg at jeg hadde rett". Evt kan du si "jeg vet at jeg egentlig ikke skulle ha snoket, men jeg var så nyskjerrig, og så fant jeg altså dette-". Jeg synes det er viktig at du er ærlig om "snokingen" så du har ditt på det rene, så vil han nok innse at det ikke er du som står for det største tillitsbruddet. Enig? Min samboer vet at jeg aldri sjekker mobilen hans etc. Jeg spurte ham om han hadde forstått om jeg sjekket hvis jeg hadde mistanke om at det var noe galt. det hadde han forstått sa han.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg hadde tolket dette som et gigantisk overtramp fra hans side. Vær ærlig og si du sjekket facebooken hans og at du er svært skuffet. Hvis han blir kjempesint, er det ikke pga deg, men hans egne dårlige samvittighet. Ikke la ham få sjansen til å legge skylden på deg istedet for den egentlige saken, nemlig hans handlinger. Si at dette gidder jeg ikke ta imot (hvis han blir sint). Si "vi kan snakke sammen når du har roet deg". Jeg vil heretter kommunisere slik med mine ekskjærester også. Jeg har også mange gamle sexopplevelser det er deilig å tenke på. Nå vil jeg også ta kontakt med en gammelkjæreste jeg kan ha det litt koselig med på facebook, siden samlivet med deg har blitt såpass kjedelig. Vær heller tøff mot ham, enn å opptre gråtkvalt og lei deg. Dette blir dessverre et spørsmål om "terrorbalansen" i forholdet. Ikke la han styre samtalen/konfrontasjonen. Styr den selv. Pynt deg skikkelig før du tar den, slik at du føler deg vel. Prøv å ikke gråte, vær mer som en mann i en slik situasjon. Det vil holde deg oppe. Du har rett til å være skkkelig såret pga dette, men et kaldt og klart hode vil hjelpe deg. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Min mann hadde "upassende " kontakt med en eks etter at jeg hadde født to barn på to år. Nå skal han flytte fra meg, med det mål for øye å komme sammen med henne igjen. Du får hele (HELE!) historien på en annen tråd her, "er dette utroskap eller nostalgi". Jeg snoket og fikk bekreftet det jeg fryktet, dro han med meg til parterapi og halte til slutt ut av han at det jeg har "beskyldt" han for i fire år (å ikke ha lojaliteten sin på plass her, men fortsatt intakt hos henne) faktisk var tilfelle. Jeg veit ikke hva jeg skal råde deg til - jeg fulgte jo alle "spillereglene", var ærlig, innrømte at jeg snoket, ba om hjelp utenfra, tok tak i konfliktene etter som de oppsto osv - men jeg sitter med svarteper. I dag tenker jeg at jeg skulle ha vært uærlig, som han. Jeg SKULLE sniklånt mobilen, utgitt meg for å være han og sms-et at jeg beklagde meldingene, de var sendt i et svakt øyeblikk, og si at jeg håpte hun ikke ville nevne slike ting igjen, at det måtte bli aldeles tyst om det emnet, og at jeg håpte vi kunne ha en forretningsmessig tone fra nå av. Vennlig hilsen x (mannens navn) Men det er imot min moral (haha! komisk å tenke på idag!!!) og jeg ville ikke gjøre det... dumme, dumme, meg, Han var trøtt og sliten i den tida og ville ha vært kjempeglad hvis jeg haddde sagt jeg skulle passe barna så han fikk legge seg middagshvil hver eneste dag. Så kunne jeg lett ha tastet hva som helst til dama.... Jeg veit at dersom hun ikke hadde forfulgt det mer, ville han heller ikke ha gjenåpnet temaet - han er for sjenert, på et vis, og har jo heller ikke akkurat gjort seg fortjent til noen godvilje hos henne. Han ville ikke ha "prøvd seg" på henne, det er han for feig til. Han tenkte nemlig ikke tanken engang, ikke før hun antydet at porten var litt på gløtt... Huff at jeg er så dum. Huff. Ønsker deg lykke til, kanskje din mann er en av de fyrene som faktisk er "hel ved" og som vil legge seg flat når han blir konfrontert med sånt. Min var det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå