Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Hva kan vi gjøre..? Får så vondt av han.. Er ikke godt å se at han lider.. Har ikke hatt det slik med mine 3 andre sønner..
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 28. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 28. september 2009 Det er luftsmerter som er problemet..
♡Lykkelig med en av hver♡ Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Prøv å maser magen hans (litt på siden)med litt babyolje og trykk bena litt opp på en måte og så ned igjen..Det hjalp på min lille og få ut luft iallefall. Og han ble rolig når jeg maserte. Ellers så kan du bære han på måter som presser litt på magen pleier også å hjelpe.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 28. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2009 snuppa.. skulle vel kanskje skrevet at vi har prøvd div, som minifom, massasje, løfte bena mot magen, få han til å rape etter hvert måltid, legger han på magen på arma osv..
♡Lykkelig med en av hver♡ Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Da så....Ja da har ikke jeg noen gode råd:( Ønsker deg lykke til og håper det bedrer seg snart! Slitsomt når det holder på!
jente08&jente2010<3 Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 hei. har du prøvd vippestol med vibrering? det funket her for å få opp luft fra magen... funka tilogmed på katten, for den begynte å fise skikkelig da den satt oppi der iallefall et lite tips:)
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 28. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2009 nei, det har jeg ikke prøvd.. hvilken vippestol skal jeg gå for..? er mange foskjellige ute på markedet, akkurat er kun det beste godt nok..
Elin snart mamma til 3 Skrevet 29. september 2009 #9 Skrevet 29. september 2009 har du prøvd sukkervann?? Det fungerer veldig bra her i allefall! http://www.dinbaby.com/dinbaby_site/innhold/tema/kolikk/sukkervann_hjelper_for_de_fleste utenom dette så har vi en tummytub som tok mye magesmerter. Håper det hjelper på den lille!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå