Gå til innhold

Endelig fyker kontantstøtta!!!! DIGG ASS.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På tide, den ble bare missbrukt alikevell. Ja til de som faktisk vil og går hjemme med barna, men den ble bare brukt til å organisere mere svarte dagmammar og de dro på jobb.'

Skrevet

den får dere ta på deres egen kappe.

uten ks så hadde ikke jeg hatt muligheten til å vært hjemme et ekstra år med barna, da hadde de måtte begynt i barnehage når de var 10 mnd.

så veldig takknemlig for at ks har vært et tilbud for oss.

digg ass? får frysninger av dårlig norsk.

Skrevet

Den gjør jo ikke det,den er kuttet ned ett år.

den blir fra barnet er 1 til 2 år.

Vi har hatt ks til våre tre barn,jeg er hjemmeværende og trenger disse pengene. Men jeg er å for at barna ikke har noenting i barnehagen å gjøre når de er ett år.

Våre barn er en av de heldige barna,de har vært hjemme med mamma til de er 2 år.

Skrevet

Ja er digg ass, nå kan nemlig herr statsminister forvalte pengene slik han & co ønsker og det blir mindre penger til samfunnet og mer penger på leie av privatfly slik at herr statsminister kan farte rundt overalt i verden å forpeste miljøet vårt! Hipp hurra for den rød/grønne-regjering!!! DIGG ASSSSSSSSSSS

Skrevet

Ja, da slutter kanskje mange av utlendingene som snylter på oss å produsere en HAUG med unger bare for å få kontantstøtte og alle andre stønader de suger seg fast i... kanskje de til og med sender ungene i barnehage slik at de lærer seg norsk før de begynner på skolen... Det koster oss skattebetalere flesk å ha 1. klassinger som må ha egen tolk fordi de ikke kan et ord norsk - rett og slett TRAGISK at vi godtar dette. VI må kunne stille noen helt grunnleggende krav!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...