*søtesmå* Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Jeg ammer lillegutt på 9 mnd hver morgen og kveld, og noen dager midt på dagen også. Han er ikke så veldig interessert og får ikke i seg noe særlig mengde å snakke om. Jeg vurderer sterkt å slutte. Bør jeg da tilby flaske? Hvor ofte?
trillemamma Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Med et så stort barn hadde ikke jeg gitt flaske. Jeg hadde heller tilbudt brystet for kosen sin del. Jeg tror ikke det er noen krise å ikke drikke melk de få ukene som er igjen før han kan få melk i maten.
Sjokoladefrik Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Det er vel en fordel å amme så lenge som mulig mtp immunstoffer og sånn, selv om det ikke er store skvetten? Men blir det liten mengde er det sikkert greit å kombinere med flaske eller kopp. Ungen trenger jo de næringsstoffene som er i melka! Tipper de har mer info til deg på flaskeposten.no! Eller spør helsesøster.
Sjokoladefrik Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Sorry, flaskeposten.org heter det!
kitty08 Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 jeg sluttet også å amme på den tiden, men ga flaske NAN helt til ca 1 år!
lille sprelle Skrevet 29. september 2009 #6 Skrevet 29. september 2009 du vet han kan få i seg alt han trenger på 5 min? hadde en periode da det meste annet var interessant, men det gikk over. ammer fortsatt nesten hver dag 1,5 år. Hadde ikke sluttet nå på høsten med influensa mv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå