Gå til innhold

Dere med avent flasker!!!

StrilenツEndelig.mammaღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pælmer dere disse etter disse innslagene om dette skumle stoffet flaskene avgir????

Burde ikkje avent trekt tilbake flaskene og erstattet de med flasker fri for dette??

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

De tar de jo tilbake...

Har en haug med flasker jeg, men så er minstemann 2 år så det er ikke et brennhett tema..

Skrevet

avent trenger jo ikke å trekke tilbake noe så lenge de er godkjent av eu og diverse.. er visst så små mengder et barn får i seg at det ble ansett som ikke helseskadelig..

men, nå er jo diskusjonen oppe på nytt da, så man lurer jo alltid...

Skrevet

Det lurer jeg også på..

Skrevet

Hæ? hva? dette har jeg gått glipp av....kan noen forklare meg?

Skrevet

Nei, jeg pælmer dem ikke.

(Begge gutta har fått av disse flaskene, største er 2 år og har ikke fått flaske siden han var året.)

Yngste har fått avent-flaske-mat i 9 mnd nå, og tror ikke han tar (større) skade av å fortsette med dem de siste 3 mnd før flasken kuttes.

Skulle jeg få flere barn derimot, vil jeg nok vurdere en annen type flasker.

Skrevet

Nei, nåhar jeg foret nr. 1 med disse flaskene og nr. 2 likeså og han er 10 mnd. så jeg kommer til å fortsette til det kommer en konklusjon. Er uansett ikke stort jeg kan gjøre fra og til de siste månedene han bruker flaske.

Skrevet

Noooope..

Og ikke bambino eller de andre jeg har.

Skrevet

Jeg har koppene til avent, og de gikk rett i søpla etter dette innslaget.

Skrevet

Hvis det er magic kopp du har, så er de trygge.

Hvis dere ser inne på småtroll 0-1 er det endel innlegg om dette. Blandt annet ei som har skrevet til avent å spurt hvilke av produktene deres som er trygge.

Avent har ikke kalt tilbake flaskene sine, men mange butikker (b.la. Apotek 1) slutter å selge dem.

Jeg har byttet flasker, jeg hadde endel mam-flasker stående så bruker bare dem istedet.

Bedre føre var...

Jenta mi har fått kun mme siden hun var 4 uker, å kun aventflasker.

Skrevet

Jeg svarer som tingeling - begge ungene har fått av avent til nå, og jeg tror ikke han tar merkbart mer skade av å fortsette de siste mnd frem til flaska legges bort uansett. Men det var jo noe med temperaturen også - jeg har ikke kokende vann i mine, så da er det vel "mindre ille" også. Skulle det derimot dukke opp flere unger (lite sannsynlig) bytter jeg dem heller ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...