Gå til innhold

Disney on ice

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva går egentlig dette ut på?

Er det noe for en 4 år gammel jente?

Hva koster det og hvor får man tak i billetter? Finner bare hotellpakker jeg, men trenger ikke hotell...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kjempefine disney show, men jeg synes en 4 åring er litt liten. Har vært der mange ganger og mener kanskje de bør være minst 6 år. Må sitte lenge rolig og noen ganger kan man få plasser langt fra isen, så da bør de være litt konsentrerte for å få med seg det som skjer. Men vi skal dit når de blir rundt 6 år. En opplevelse for dem!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Disney på is :o) Jeg så en gang pocahontas, og jeg husker jeg var helt fasinert!! :) Var endel eldre da, men tror nok jenta mi på 5 hadde syntes det var kjempestas. Det er visstnok svindyrt (aner ikke hvor du kan bestille)

Skrevet

Å det er noe helt utrolig, Jentene mine elsker det. Har hatt begge to med fra de var ca 2,5 og de satt helt stille og fulgte med. Og har snakket mye om det i etterkant. Synes absolutt det er noe for en fireåring, min fireåring skal dit for 2 gang til januar og seksåringen for 4 gang. Det har blitt tradisjon, jeg, jentene og svigermor går.

Gå inn på billettservice, der skal du få kjøpt billetter.

Skrevet

Det er vel 3`dje gang vi skal dit med 4-åringene, Bluberry... ;-)

Skrevet

ja fillarn hehe, det er jo sant. Da var de bar 1 1/2 første gang da. Og de elsket det jo. Skjønner ikke utsagnet om at de bør være 6 år, men det beror vel mer på ungene en alderen. Klarer de av å sitte rolig en stund så går det fint, men ellers så er det vel mange på 6 og mer som ikke klarer av å sitte stille heller da.

Skrevet

Jenta mi var 4 år når vi var der,og hun storkosa seg :)

Skrevet

vi har vært der da gutten var 4 år og han satt musestille og fulgte med,d er kjempe flotte show ;)) gå inn på billettservice.no

Skrevet

Hadde med oss to jenter på 4 og 8 år. Helt topp!

Uenig i at det er svinedyrt (sammenlignet med feks puttipluttipott), og hvis man sitter langt i fra får barna mer oversikt. (De har jo stengt de helt øverste plassene).

Det eneste som er greit å være forberedt på er at mat og drikke der er svinedyrt. Også er det utallige boder med leker som blinkner snurrer og lager lyd. Liten plastleke alla den man får på mc donalds 140kr. Is i spesiell kopp 60kr. Så vi hadde med oss drikke (kuli) og litt smågodt. Avtalte med dem på forhånd at de kunne kjøpe 1 ting og at den skulle koste under 200 kr. Forklarte dem at billetten kostet penger også. Det hele gikk super bra. Gikk og fant plassene våre med en gang slik at de slapp å se på alle fristelsene. I pausa falt pappan for å kjøpe en is til dem hver. Ingen av de likte isen (smakte på den jeg også, og den smakte bare vann, selv om den var utrolige sterk i fargen)

Biletter får du tak i hvis du går inn på www.oslospektrum.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...