Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 er en fyr som jeg liker, har fått inntrykk av at han liker meg å. han er 12 år eldre enn meg da men..hehe =) vi "kjenner" hverandre fra før, i samme omgangskrets liksom. vi møttes på fest sist helg, han kom pga at jeg var der. vi kyssa litt og endte opp med å ha sex den natta. har prata med han over sms etter det, bare sånn "hva gjør du" opplegg og han har sagt at jeg må si fra om jeg kjeder meg en kveld. (han bor 2 min unna meg) han har også spurt om jeg ville ta en kaffe, men da var jeg borte da. nå lurer jeg på om jeg skal spørre om han vil se en film å drikke litt vin til helga? eller gå ut på byen? hva tror dere av de to? og blir det masete av meg å spørre idag? skal jeg vente til nærmere helga? men da tenker jeg at han sikkert har blitt opptatt med noe annet før jeg rekker å spørre.. dette ble rotete, men i grove trekk: tror dere basert på dette han er innteressert(?) i meg? =)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Virker som han er interessert i deg, og dumt å bruke deg bare for å ha sex hvis dere har samme omgangskrets, så da virker han jo seriøs, og ikke kun ute etter sex. Så jeg ville ha invitert ham på middag og film hjemme og så se det an om dere vil ut sammen eller bare kose dere hjemme!:-)
Gjest losen Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Godt råd du fikk der. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå