Gå til innhold

bein i foten vokser.noen som har opplevd lignende?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff vet ikke hvordan jeg skal forklare dette.. håper noen kan kjenne seg igjen i situasjonen og dele sine erfaringer..

under graviditeten og etter graviditeten så har jeg gått med trange, vonde og dårlige sko. jeg har ikke vært flink med å ha på meg behagelige sko..

liker å gå med puma sko som ofte er trange foran.. har alltid brukt str 37, men da jeg ble gravid så ble det trangt med 37. (pga vektøkning, hovne føtter etc) men ga jo liksom f i det og fortsatte med sko som ikke var riktige for føttene mine.

nå de siste mnd så har beinet i venste fot vokst, og den kan være vond spesielt etter at jeg har gått med sko som trykker på det ømme benet..den stikker ut..for å prøve å lokalisere beinet korrekt: det er beinet til stortåa..altså dere vet der skoene begynner å bli smale..

huff..jeg vet ikke hvordan jeg skal få forklart dette.. min norsk er elendig

men jeg håper noen der ute forstår og kan hjelpe meg..

jeg lurer på om noen av dere har opplevd noe lignende, og om dere har blitt operert og fått benet "saget ned" slik at det ikke er i veien lenger?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liktorn?

Vanlig å få det med bruk av "jålete" sko, ja. Ta en tur til legen, du:)

Skrevet

Er det oppå selve foten?

Blir det en større kul om du bøyer foten? Altså bøyer den som om du går i høye hæler.

Skrevet

Høres ut som hallux valgus, en feilstilling i stortåen. Kan stemme med at du har gått med trange sko. Kjøp sko som passer deg, dvs ikke klemmer inn tærne, for det blir bare værre med tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...