Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Noen om vet når den nye loven ang meldeplikt ved flytting, vil tre i kraft?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Og hva vil egentlig den nye loven bety i praksis? Er det kun at man må melde den andre, 6 uker før man flytter, eller vil det bli vanskeligere å flytte?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Det er ikke blitt noen lov enda. Det logiske er å gi beskjed i god tid ved flytting. Det er jo normal folkeskikk, er det ikke?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 eh, jo, selvfølgelig? Hva feiler det deg? Noen som faktisk forstod hva jeg mente og som kan svare meg?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 Meldeplikt til hvem? Er ikke så inn i dette. Jeg og tulla flytter om en ukes tid. Forstår ikke helt hva dere mener meldeplikt..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Det var kun et lovforslag. Der er ingen lov....
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 heisan slik er det om du ønsker og flytte innlands og du har hovedomsorgen men delt foreldreansvar skal en melde fra 6uker før flytting til barnefaren. er han ikke enig med deg kan han ta sak på det.men mor vinner som oftest frem.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 Ja, har meldeplikten kommet enda da? trodde ikke det var fastsatt enda. jada, jada, jeg skjønner at man normalt gir beskjed først uansett, men det finnes jo alltid gode grunner for å gjøre det motsatte. (vold, psykisk terror, redsel osv osv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå